Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dastysk
Någon som kör med denna och tycker den fungerar bra? Varje gång jag startar om bilen tappar den WIFI uppkopplingen mot telefonen och man får hålla på och slå på/av på telefon och i bil?? Har inte fått det att fungera stabilt. Är det bättre att köra Apple CarPlay och Maps eller vad är era erfarenheter? V90 CC hämtad igår btw.
av AndS
dastysk skrev:Någon som kör med denna och tycker den fungerar bra? Varje gång jag startar om bilen tappar den WIFI uppkopplingen mot telefonen och man får hålla på och slå på/av på telefon och i bil?? Har inte fått det att fungera stabilt. Är det bättre att köra Apple CarPlay och Maps eller vad är era erfarenheter? V90 CC hämtad igår btw.
Testa med blåtanden istället.
av dastysk
dastysk skrev:Någon som kör med denna och tycker den fungerar bra? Varje gång jag startar om bilen tappar den WIFI uppkopplingen mot telefonen och man får hålla på och slå på/av på telefon och i bil?? Har inte fått det att fungera stabilt. Är det bättre att köra Apple CarPlay och Maps eller vad är era erfarenheter? V90 CC hämtad igår btw.
Ingen skillnad. funkar första gången att ansluta men sedan funkar det inte om bilen stängs av och slås på igen.
Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. P[…]

Enligt denna artikel: https://www.volvocars.com[…]