Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har registrerat konto med ordernr på "minvolvo", men där är det helt tomt. Står bara 2018... inga specifikationer eller nånting (än). Har inte fått definitiv produktionsplats än, men prelimenärt juni/juli. Nån med erfarenhet som vet när det dyker upp detaljer om bilen på minvolvo? Fanns det där redan dag 1, eller hur lång tid tog det för er?
Brukar ta några dagar innan man kan se bilen i Min Volvo.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack för svar. Ja ok - får bara vänta och se då helt enkelt :) Är så sjukt svårt att vänta bara - är ju som ett barn innan julafton, bara att julafton är typ 4 månader fram i tid, och julklappen är den största man nånsin "fått" :D
barcusmrandt skrev:Tack för svar. Ja ok - får bara vänta och se då helt enkelt :) Är så sjukt svårt att vänta bara - är ju som ett barn innan julafton, bara att julafton är typ 4 månader fram i tid, och julklappen är den största man nånsin "fått" :D

Det tog typ fyra dagar för mig, man får ett mail när bilen är uppkopplad till min volvo. Så var det iaf för mig! När beställde du? :D
Var uppe dagen efter jag hade varit o skrivit på pappren så gick snabbt
Dogfight
barcusmrandt skrev:Ja han säger bara att jag bara får vänta... kan det ha att göra med att leveransen är långt fram i tid och att den inte är planerad in i produktionen än?

nja.. Det ska inte ha med det att göra heller, jag har ju leverans v26 och det är ju samma som dig. juni/juli så den borde vara uppkopplad redan första veckan. Det låter konstigt. Du har inte fått order nr eller något? Isåfall kontakta Volvo och fråga varför den inte är uppkopplad efter två veckor.. :???: Min volvo uppdateras antingen på tisdagar eller fredagar när jag tex gjort ändring i order.. :shock:
Byte Xenon V70 -08

På en del bilmodeller (har ej bytt på […]

Det kommer mycket vatten från ac så 4 […]

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]