- lör 04 feb 2017, 08:29
Någon som har bilder på teman på instrumentpanelen till v90 och orkar lägga upp dom?
Moderator: Moderatorer
jcartel skrev:Någon som vet ifall det finns olika teman även för den mindre 8" förardisplayen?Intressant fundering... I instruktionsboken på sidan 89 står det lite luddigt:
Johanu71 skrev:Har lånat en V90 Kinetic med 8" skärmen och det gick att byta teman även på den. Men den Instrumentdisplayen är så otroligt ful och trist. Dessutom är den otroligt rörig då all information är synlig hela tiden. Det går inte att göra en inställning för att ta bort information. Ger ett väldigt rörigt intryck. 12,3" displayen är sjukt mycket snyggare och smidigare.Jag har 8" displayen i min och det går att ta bort den mesta datan om man vill ha en mer clean instrumentering.
mathem skrev:Jag har en manuell D3 Kinetic Business, i den finns det ingen varvräknare i förardisplayen (8") i något tema (mini, glass, performance eller chrome rings) otroligt irriterande och jag ser inte någon anledning till varför Volvo skulle ta bort den. Någon som vet?Gissar att de flesta bilarna säljs med automat och då har ju varvräknaren mindre betydelse. Men jag förstår och håller med dig att det borde finnas även i 8" skärmen.
Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]