Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Spid3r
Undrar om det finns olika storlekar på displayer i S/V90 (förardisplay, 8/9"samt mittdisplay, 12,3") eller har alla paket(varianter från Kinetic till InsciptionI exakt samma displaymodeller?
Börjar fundera lite pga offerter jag fick.

Tacksam för svar.
Användarvisningsbild
av Derank
mittendisplayen kan ju bara finnas i en variant, förardisplayen har jag för mig jag sett i både 8 och 9 men jag kan minnas fel.
Användarvisningsbild
av Spid3r
Derank skrev:mittendisplayen kan ju bara finnas i en variant, förardisplayen har jag för mig jag sett i både 8 och 9 men jag kan minnas fel.
Det är ju förardisplayen som är intressant, vill gärna större varianten om den finns.
av Linqid
Derank skrev:mittendisplayen kan ju bara finnas i en variant, förardisplayen har jag för mig jag sett i både 8 och 9 men jag kan minnas fel.
Även skärmen i mitten finns (eller har funnits åtminstone) i mindre variant. Gick att se i den tyska konfiguratorn om man valde Kinetic, vet inte om det är likadant fortfarande.
av Gorban
Linqid skrev:
Även skärmen i mitten finns (eller har funnits åtminstone) i mindre variant. Gick att se i den tyska konfiguratorn om man valde Kinetic, vet inte om det är likadant fortfarande.
Det verkar som om Volvo i Sverige bestämde sig för att leverera alla bilar med den stora centerdisplayen.
Användarvisningsbild
av Spid3r
Aha, det är toppen, då slipper jag tracka säljaren igen, efter en hel dag med att pruta på min konfig av S90 :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]