Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gurra82
Blev omkörd av en V90 idag och reagerade på en enda sak. Det var inte led blinkers på baklysena. är det tillval eller? Kändes sådär faktiskt
av Djungelbrand
Blev riktigt besviken när jag fick reda på detta, hade lätt betalat extra för ledblinkers. Tror inte många av de andra premiumtillverkarna kör halogenblinkers 2016. Inte mycket att göra åt och bilen är så jävla grym så nu när man fått den så orkar jag inte störa mig på det. Sällan man ser sina egna bakblinkers ;)

Detta är ju ett "smart" sätt för Volvo att skilja de första bilarna och de kommande faceliftade...
Användarvisningsbild
av Gurra82
Jag har bara förutsatt att det var det bak, kollade inte det när jag provkörde, då är v90 super modern tills man börjar blinka då :wink: det är detaljerna som gör det, kolla in A6 och A4 Matrix strålkastare, hur schysst som helst, och jag är ingen Audi människa alls :D
Användarvisningsbild
av VolvoB20
De e väl bara o pula i LEDar från xenonkungen eller dyligt så är det fixat.

Sen får man ju så klart inte Audis rinnande ljus.
Användarvisningsbild
av hållundan
Avhandlats en jäkla massa gånger redan, men tycker att saknaden av LED i bakljus och 60/40-delning på baksätet är så jävla trötta grejer i V90 att man baxnar.

Random Toyota har väl LED överallt (kanske för mycket iofs) nowdays?
Användarvisningsbild
av Gurra82
VolvoB20 skrev:De e väl bara o pula i LEDar från xenonkungen eller dyligt så är det fixat.

Sen får man ju så klart inte Audis rinnande ljus.
Xenonkungens grejer och "turbo performance club" framrutedekal, sen är premiumbilen komplett :lol:
av Mikeys
BMW har också halogenblinkers på de allra flesta av sina modeller. Men där gör det kanske inte så mycket då de aldrig kommer till användning...
Användarvisningsbild
av Gurra82
5 serien har ju iofs haft led blinkers sen faceliften sent 2007

Menar bara att släpper man en Ny modell och med prisbilden som är kan man väl tycka att det borde finnas. Led gör utseendemässigt att det känns väldigt mycket schysstare. Känns som man sparar på just den detaljen till en kommande facelift
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]