Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Vortex
Går det att ha flera konton i spotify eller hur ni löser ni spelande när ni är flera som kör bilen?
Delade listor kanske?

Det optimala vore ju om man kunde koppla ett spotifykonto till varje nyckel så den automatiskt valde rätt, men så smart är det säkert inte.. eller?
av Gorban
Vortex skrev:Går det att ha flera konton i spotify eller hur ni löser ni spelande när ni är flera som kör bilen?
Delade listor kanske?

Det optimala vore ju om man kunde koppla ett spotifykonto till varje nyckel så den automatiskt valde rätt, men så smart är det säkert inte.. eller?
Jag har ju inte fått bilen än men har funderat lite på det här. Vill man byta konto i bilens app får man logga ut och sedan ange användarnamn och lösenord igen så det blir ju lite meckigt. Antingen får man köra med sitt vanliga konto eller så kan man ju om man har familjekonto sätta av ett konto till bilen och sedan dela sina spellistor med det kontot.
Användarvisningsbild
av PstreckG
Vortex skrev:Det optimala vore ju om man kunde koppla ett spotifykonto till varje nyckel så den automatiskt valde rätt, men så smart är det säkert inte.. eller?
Jo, precis så smart är det.
av Vortex
PstreckG skrev:
Vortex skrev:Det optimala vore ju om man kunde koppla ett spotifykonto till varje nyckel så den automatiskt valde rätt, men så smart är det säkert inte.. eller?
Nu när jag fått bilen så hittar jag då inget sätt att koppla spotify till en viss nyckel.. det är logga ut och in igen som gäller och det blir snabbt ganska omständigt.

Nån som vet om/hur det går att göra på något annat sätt?
av Gorban
Vortex skrev:
PstreckG skrev:
Nu när jag fått bilen så hittar jag då inget sätt att koppla spotify till en viss nyckel.. det är logga ut och in igen som gäller och det blir snabbt ganska omständigt.

Nån som vet om/hur det går att göra på något annat sätt?
Det följer bilens profiler. Se till att koppla varje nyckel till en egen profil så fungerar det.

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]