Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Magnus70
Hej
Min Volvo handlare ringde mig och sa att med Metal Mesh ilägg så blir leveranstiden mycket längre, kunde dock inte berätta hur lång, och detta p.g.a. leveransproblem från underleverantör.
Med svart inredning, tak samt mattor + all utrustning som går att få så tycker jag att bilen blir lite gubbig med trä ilägg, vet nu inte hur jag skall göra hur skulle ni resonera?
Jag hade leveranstid V38 på min bil
av Linqid
Jag hade väntat. Fabriksbeställer man en bil i den här prisklassen ska den vara precis så som man vill ha den. Förutsatt att du inte är i skriande behov av bil från ett visst datum, förstås.
av Magnus70
Hej
Jag har pratat med min handlare och han hade fel information från fabriken, så nu är man lugn igen :)
Tack för era synpunkter, var själv inne på att vänta på rätt panel.
Med vänlig hälsning
Magnus
Användarvisningsbild
av snepo
Magnus70 skrev:Hej
Min Volvo handlare ringde mig och sa att med Metal Mesh ilägg så blir leveranstiden mycket längre, kunde dock inte berätta hur lång, och detta p.g.a. leveransproblem från underleverantör.
Med svart inredning, tak samt mattor + all utrustning som går att få så tycker jag att bilen blir lite gubbig med trä ilägg, vet nu inte hur jag skall göra hur skulle ni resonera?
Jag hade leveranstid V38 på min bil
Ta det du vill ha,inte fråga vad andra tycker

Det är väl du som ska ha bilen,inte dom på forumet här
Vi som beställt nya XC60

Ja, då är det dags……&h[…]

Felsökning av vattenpump

Kan vara vattenpumpen som låter....... f&o[…]

Har för mig jag har: https://www.oljemagasi[…]

Drivremmar

Man kan skruva loss multihjulet och dra på[…]