Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av BiTu
Tänkte det kunde vara intressant med en tråd där vi kan upplysa om aktuella kampanjer och paket? Har beställt en V90, kan ändra spec fram till 11/8, så det kanske händer mycket innan dess!
av filippb
Jag antar att du har stenkoll på Introduktionserbjudandet med Klimatpaket och VOC för 5900:-

Dock verkar det vara svårt att få med den om man beställde bilen innan kampanjen började. Jag beställde min V90 T5 BA vecka 11 och fick då besked från min säljare att det inte går att dra av mellanskillnaden från ordern i efterhand eftersom Volvo räknar av rabatten vid beställning så man skulle behöva annullera sin order och lägga en ny om man vill få klimat+voc för 5900:-

Är det någon som känner till andra sätt att lösa det?
av Djungelbrand
Man har en snäll säljare som fixar ett avdrag på 8k på klimatpaket + VOC, beställde v12
av Rattfrossa
Finns det någon ny kampanj i sikte nu när kampanjen med Klimatpaketet + VOC löpt ut?
av perhall
filippbackvall skrev:Jag antar att du har stenkoll på Introduktionserbjudandet med Klimatpaket och VOC för 5900:-

Dock verkar det vara svårt att få med den om man beställde bilen innan kampanjen började. Jag beställde min V90 T5 BA vecka 11 och fick då besked från min säljare att det inte går att dra av mellanskillnaden från ordern i efterhand eftersom Volvo räknar av rabatten vid beställning så man skulle behöva annullera sin order och lägga en ny om man vill få klimat+voc för 5900:-

Är det någon som känner till andra sätt att lösa det?
Det ska inte gå att göra det heller. När avtalet skrivs kommer man överens om ett pris, senare blir det ofta billigare, ibland dyrare. Men roligt och bra för den som lyckas - då sannolikt eftersom det går att få betalt av Volvo för det...
Användarvisningsbild
av mgmannen
Rattfrossa skrev:Finns det någon ny kampanj i sikte nu när kampanjen med Klimatpaketet + VOC löpt ut?
Beror nog på. Introduktionskampanjen slängdes in lite snabbt för att blidka de långa väntetiderna.I alla fall är det så jag har hört. Troligen kommer bilarna sälja bra utan kampanjer. Men något till hösten kommer säkert.

Ja så skall det se ut som jag minns. Skadar[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det jobbigt när det blir tomt i[…]

Läckage kylarvätska

Vilken hjälte du är! Ser exakt likadant […]

Vi som beställt nya XC60

Ja, då är det dags……&h[…]