Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Är en smula jättenära att beställa en S90 men har kört fast med ett något udda problem. Handlare A tar 5900kr för "KLIMATPAKET INKL. VOLVO ON CALL" medan handlare B tar samma peng för samma paket men utöver detta även 5400kr (innan rabatt) för VOC.

Känns som att B är ute och snedseglar här, eller har jag fel? Har försökt reda ut detta med dem men det slutade med att VOC blev satt till 0kr varpå grundpriset höjdes med exakt samma belopp som VOC kostade i föregående offert :shock:
Spelar väl egentligen ingen roll hur de fördelar priserna i offerten, är det inte raden längst ner som är viktigast?
Min uppfattning var att den nuvarande kampanjen så betalade du för VOC ( eller priset som mostvarade VOC) men fick Klimatpaketet "gratis".
Dvs att istället betala för Klimatpaket samt att betala för VOC så får du båda för samma pris som endast VOC normalt kostar.
dfa skrev:Min uppfattning var att den nuvarande kampanjen så betalade du för VOC ( eller priset som mostvarade VOC) men fick Klimatpaketet "gratis".
Dvs att istället betala för Klimatpaket samt att betala för VOC så får du båda för samma pris som endast VOC normalt kostar.
Inte riktigt, VOC för sig kostar 4900 men kampanjen innebär Klimatpaket+VOC för 5900.

Ja så skall det se ut som jag minns. Skadar[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det jobbigt när det blir tomt i[…]

Läckage kylarvätska

Vilken hjälte du är! Ser exakt likadant […]

Vi som beställt nya XC60

Ja, då är det dags……&h[…]