Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hnzn
Ska enligt ryktet börja tillverkas v46, när innebär det att man kan lägga en beställning tro?
av Djungelbrand
Har också hört att tillverkningen skall starta v46. Har börjat bli lite sugen på en R-design. Har ju dock beställt en T5:a momentum BA och funderar på om det går att ändra till R-design OM den går att beställa så länge min konfiguration inte spikats (slutet av augusti)...
av perhall
Djungelbrand skrev:Har också hört att tillverkningen skall starta v46. Har börjat bli lite sugen på en R-design. Har ju dock beställt en T5:a momentum BA och funderar på om det går att ändra till R-design OM den går att beställa så länge min konfiguration inte spikats (slutet av augusti)...
Tror tyvärr det blir svårt för då förskjuts levereransen med några månader. brukar va svårt få till sånt, tyvärr...
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Hnzn skrev:Ska enligt ryktet börja tillverkas v46, när innebär det att man kan lägga en beställning tro?

NUUUUUU!
Användarvisningsbild
av grillchips
Yesssss! Äntligen en rolig färg till bilen OCH paddlarna är tillbaka!

Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av V9097
Jag måste ju säga att S90 i denna färg och med de fälgarna är helt grymt snygg! :D

Och stolarna :-)-)

Kan inte låta bli att tänka på om den där V8-an från Yamaha kunde få plats under huven, moderniserad och med låt oss säga 350hk.

Jag har 6 filer och 2 mappar i roten på USB-[…]

Vi som beställt nya XC60

Ja, då är det dags……&h[…]

Felsökning av vattenpump

Kan vara vattenpumpen som låter....... f&o[…]

Har för mig jag har: https://www.oljemagasi[…]