Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jospette
Hej,
Jag har presis köpt en XC90 D5 Inscription MY16. Når jeg kjører virker det som førarplatsen er lite roterad åt høger. Finns det nogon andra som markt dette? Det känns som om jag inte kan sitta rakt fram, då sidostödet blir obekvämt för min vänstra fot.

Oversatt med Google Translate :oops:

Jostein. (Norge)
av Dawi
Jag har känt lite likadant, det blir ett veck på vänster sida vid på sidostödet vid låret så jag får "maka undan" lite på uppbyggnaden i skinnet. Visuellt syns ett veck i lädret och det har också blivit mer slitage där eftersom skinnet kläms ihop extra. Påtalade detta och jag ska få byta klädsel på förarplatsen efter semestrarna.
Användarvisningsbild
av Rillee
Att klädsel blir mer sliten på vänster sida har nog med hur du går ur och in i bilen
av Dawi
Givetvis sliter det mer vid i- och urstigning, men vecket på klädseln fanns från början så det blir ett ökat slitage där hela tiden när jag sitter. Slitaget kommer ju ändå, men jag kan känna vecket hela tiden under körning så det stör. Hade kanske inte varit så stor grej, men jag kommer från en BMW X5 som jag haft i fyra år och det syntes knappt något slitage på den förarstolen och den här klädseln är sex månader....

Jag har 6 filer och 2 mappar i roten på USB-[…]

Vi som beställt nya XC60

Ja, då är det dags……&h[…]

Felsökning av vattenpump

Kan vara vattenpumpen som låter....... f&o[…]

Har för mig jag har: https://www.oljemagasi[…]