- ons 01 jun 2016, 20:28
Kollar på att beställa en V90.
Kinetic ser väldigt prisvärt ut jämfört med Momentum kan jag tycka vid en första anblick, håller ni med mig eller missar jag ngt?
Inscription blir för stora pengar så det är uteslutet.
Som jag ser så är det stora skillnaderna på kinetic + business och momentum att det senare har keyless samt eldriven baklucka + lite kosmetiska skillnader som inte verkar jättestora.
Båda har textil-klädsel så där skiljer inget alls (!?)
Prisskillnad ca 22000kr.
Hur kan man motivera den prisskillnaden?
Andra frågor.
Vad jag kan se så är tonade rutor inte valbart, stämmer det?
Det stod någonstans att samtliga rutor är tonade 25%, är det ngt nytt? Tankar på det?
Det står att "Fjärrstyrt centrallås med keyless start" är standard.
Det innebär alltså som jag tolkar det att jag måste trycka på nyckeln för att öppna bilen, sedan när jag sätter mig så kan jag starta och köra bilen genom att ha nyckeln i fickan?
Kinetic ser väldigt prisvärt ut jämfört med Momentum kan jag tycka vid en första anblick, håller ni med mig eller missar jag ngt?
Inscription blir för stora pengar så det är uteslutet.
Som jag ser så är det stora skillnaderna på kinetic + business och momentum att det senare har keyless samt eldriven baklucka + lite kosmetiska skillnader som inte verkar jättestora.
Båda har textil-klädsel så där skiljer inget alls (!?)
Prisskillnad ca 22000kr.
Hur kan man motivera den prisskillnaden?
Andra frågor.
Vad jag kan se så är tonade rutor inte valbart, stämmer det?
Det stod någonstans att samtliga rutor är tonade 25%, är det ngt nytt? Tankar på det?
Det står att "Fjärrstyrt centrallås med keyless start" är standard.
Det innebär alltså som jag tolkar det att jag måste trycka på nyckeln för att öppna bilen, sedan när jag sätter mig så kan jag starta och köra bilen genom att ha nyckeln i fickan?