Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Binlist
Hej.

Har beställt en ny XC90. Nedan har jag bifogat en specs.. Va tycker ni ?

Specs:
Bild

Bild:
Bild

Mvh
Binlist
av Binlist
svergie2 skrev:Fin spec!
Tack så mycket. Jag har inte tagit Head Up Displayen då jag tycker det är onödigt men jag kan fortfarande beställa med den. Vet inte om det är värt det.
av Hyted
Binlist skrev:
svergie2 skrev:Fin spec!
Tack så mycket. Jag har inte tagit Head Up Displayen då jag tycker det är onödigt men jag kan fortfarande beställa med den. Vet inte om det är värt det.
Något av det jag uppskattar mest i min faktiskt!
Superbra enligt mig iaf.
Användarvisningsbild
av andreas 80
Head Up är en av sakerna som man använder hela tiden och fungerar riktigt bra.
Skulle inte vilja vara utan det.
av Binlist
andreas 80 skrev:Head Up är en av sakerna som man använder hela tiden och fungerar riktigt bra.
Skulle inte vilja vara utan det.

Okej, Jag har faktiskt ringt säljaren efter att 2 stycker rek. detta. Så nu finns det med i min beställning. Jag önskar bara T8 hade samma leverans som min D5, då hade livet varit underbart!
Användarvisningsbild
av svergie2
Går det att köpa ipadfästen lösa? Isf blir det ju billigare att köpa plattorna direkt från elgiganten eller liknande och dessutom få en modernare platta. Ipad Air är ju rätt gammal.
av Binlist
svergie2 skrev:Går det att köpa ipadfästen lösa? Isf blir det ju billigare att köpa plattorna direkt från elgiganten eller liknande och dessutom få en modernare platta. Ipad Air är ju rätt gammal.

Vet faktiskt inte.
Jag bryr mig inte så mycket om dem är gamla eller nya. Det är till mina barn så dem kan ha något att titta på under bilfärden :)

Säljaren ringde upp mig och sa att ifall jag tar HeadUp Displayen så kommer leverans dröjas ännu längre så den sket vi snett på :)
av KrilleW
Ser ut som en riktigt fin spec, grattis! :)

Hur lång väntan blir det?
av Binlist
KrilleW skrev:Ser ut som en riktigt fin spec, grattis! :)

Hur lång väntan blir det?

Tack KrilleW !

Blir nog vid sommaren. Har inte fått ett exakt datum ännu.

Var själv på Euromaster igår och […]

Elpriset

.. att man måste bygga reservkraft som kan[…]

"Klonkade" ljud från bagaget

I min var det stötdämparna bak som var d[…]

Tack för infon! Jag har tänkt bestä[…]