Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Gorban
Jag antar att man kommer att behöva ha ett abbonemang för dataöverföring till bilen också?
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Skitkul att Volvo är så snabba ute med teknik, kommer vara viktigt.
Samtidigt så undrar jag om det inte är någon mer som är sugen på att gå o köpa en vacker Amazon?
Användarvisningsbild
av GustavB
När skulle det släppas?
Användarvisningsbild
av Derank
Mmmm, bättre sent än aldrig kan man ju lätt säga, Spotten har funnits i 10år bara och är väl på väg att avlösas av nästa generations strömmande musik snart.
Användarvisningsbild
av mikeman
Derank skrev:Mmmm, bättre sent än aldrig kan man ju lätt säga, Spotten har funnits i 10år bara och är väl på väg att avlösas av nästa generations strömmande musik snart.
Vad skulle det vara för nästa generations? Tidal haha :D :D Vet inte hur Spotify skulle kunna bli omodernt såvida de inte slutar utveckla apparna, spotify connect etc.
Användarvisningsbild
av mikeman
Riktigt kul att Volvo ligger så långt framme och väldigt smart att man kan "fjärrstyra" den integrerade spelaren med spotify connect. Under tiden överväger Bmw om de verkligen ska våga sig på en display som inte har mekanisk hastighetsmätare... Nej, är nog säkrast att det ser ut som det alltid gjort i en bmw. :p

Kunde de göra en likadan app för google maps så hade det varit kanon. Har visserligen inte provat navigationen i en xc90 men trafikdata på google maps är otroligt nära verkligheten tycker jag, man ser trafikens hastighet med kanske 10 min fördröjning, ibland knappt fördröjning alls.
Prestige Performance

Samma "kines grejer" alla andra krä[…]

Okej, vad bra. Ska nog räcka att klippa bort […]

Falsklarm av insekt?

För tre veckor sen löste larmet ut en kv[…]

Polestar 2 är trevlig att köra, men f&[…]