Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hedghog
Lånade en xc90 över ett par dagar och kunde inte hålla mig och beställde en lagerbil... Vill väl ha bekräftelse eller nått.. Fick jag då rätt pris?

D5 Inscription, backkamera, parkhjälp med sensorer fram, adaptiv farth, intelli assist, metallic, navi, allt avbländbart, el drag, voc, 22" sommar 19" vinter.... Det var väl det viktigaste..

590.000

Bra eller "blåst"
av tunnis
Oj, det lät billigt.
D5 är väll alltid AWD och automat?

Har precis beställt en GLC 250d som hamnade på 540', man kanske skulle fundera en sväng till.
Användarvisningsbild
av City69
Vad är listpriset på den? Minst 10% rabatt brukar man få utan att anstränga sig för mycket vid beställning av ny bil. Jag tycker att man bör få mer än så om man köper en lagerbil. Oavsett så grattis till en finfin bil :lol:
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
De 5-sitsiga lagerbilarna säljs väl för 590 i runda slängar. Dock vet jag inte vad det är för spec på de jag sett jämfört med din utrustning. Lät som säljarna var lite ovissa på andrahandsvärdet på dessa - just för att de bara har 5 platser. Hursomhelst en schysst vagn som bör övervägas om man skenar iväg i pris på en XC60.
Användarvisningsbild
av GustavB
City69 skrev:Vad är listpriset på den? Minst 10% rabatt brukar man få utan att anstränga sig för mycket vid beställning av ny bil. Jag tycker att man bör få mer än så om man köper en lagerbil. Oavsett så grattis till en finfin bil :lol:

Beror lite på efterfrågan vilken rabatt man kan få. Vad gäller XC90 skulle jag säga 7,5% är nog vad man kan vänta sig med tanke på efterfrågan!

Kanske, tar de flesta bilar som kommer på pr[…]

Sedan sommardäcken åkte på har ja[…]

Vem kom på den briljanta idén med i[…]

V90 D3 2019. Har hatt en ukjent lyd som kom fra u[…]