Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Saabturbo95
Hej,

Vad man hört så kommer orderböckerna för nya V90 och S90 öpnnas i februari. leverans tidig sommar.
Någon som planerat för att beställa?
Jag hoppas att det blir någon okej modell för 7,5 basbelopp efter rabatten på vanliga 10%.
Är väldigt sugen på att byta ut min V60 mot en större bil och tänkte vara hos handlare direkt när orderböckerna öppnas.

har dock inte provsuttit någon modell men misstänker dom kommer vara minst lika bekväma som min V60.
Användarvisningsbild
av grillchips
V90 har ju inte ens presenterats ännu, det är väl schemalagt till Mars har jag för mig.
av para
Jag väntar på V90 CC, hoppas den kommer efter sommaren. Nån som vet?
av Magnus70
Hej
Jag ska beställa en V90, T6, inskription så snart som möjligt.
Funderar på en silvermetallic med svart inredning samt tak + all annan utrustning som går att välja till, har en budget på 700.
Är idag väldigt nöjd med min XC70 D5 - 2015 tog ut den 15 november 2014 och efter 10,500 mil är jag fortfarande nöjd.
Med vänlig hälsning
Magnus
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Jag har hört orderböcker för S90 Vecka4 och V90 Vecka9. Efter att ha varit och tittat o klämt på S90 i Sthlm så kan jag ju säga att man fått fram en trevlig produkt. (bakänden var över förväntan) Samtidigt känns den som vanligt lite "volvotrygg" så man behöver nog inte vara orolig för att beställa en innan demo kommer till ÅF.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Prestige Performance

Samma "kines grejer" alla andra krä[…]

Okej, vad bra. Ska nog räcka att klippa bort […]

Falsklarm av insekt?

För tre veckor sen löste larmet ut en kv[…]

Polestar 2 är trevlig att köra, men f&[…]