Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av xc90twin
Har bestilt XC90 T8 R-design (får den 2. januar), men er svært usikker på fargevalget og kan endre dette fram til oktober.

Jeg tror valget står mellom bursting blue og hvit. Sort har jeg lagt bort siden 9 av 10 xc90 kommer i denne fargen og det faktum at mange av detaljene på R-design forsvinner når man har svart lakk. Gråfargene har jeg valgt bort på grunn av de virker best egnet til "Inscription-looken".

Noen som har tanker om dette og/eller tatt samme valget selv?
Bilagor
bursting blue.jpg
bursting blue.jpg (137.22 KiB) Visad 4836 gånger
av ehaugsb
Vi har valgt Bursting Blue på vår. Mest på grunn av at vi liker fargen, og at fargen er unik for R Design. I tillegg er det jo slik som du sier - nesten alle XC90 kommer til å være svarte eller grå.
av V60D5AWDPolestar
Tycker färgen på bilden ser bra ut, annars gillar XC90 bäst I mörgrå nyanser. Får man fråga vad T8an kostar dej?
Senast redigerad av 1 V60D5AWDPolestar, redigerad totalt 0 gånger.
av Hyted
Efter att jag och sambon stått ca 2 timmar och kollat på färgprover hos återförsäljaren blev det osmium grå på vår r-design vi beställt.
Givetvis en smaksak men det är den vi tror blir bäst!
av Lövet
Tycker den färgen såg utmärkt ut
Användarvisningsbild
av crumpets
Har aldrig sett den där färgen på en XC90, ser grymt bra ut. Kör på bursting blue tycker jag :) Kommer tillhöra de mer ovanliga skulle jag tro, men riktigt fin.
av xc90twin
V60D5AWDPolestar skrev:Tycker färgen på bilden ser bra ut, annars gillar XC90 bäst I mörgrå nyanser. Får man fråga vad T8an kostar dej?
Nå er prisen 1,1 men hva endelig pris blir til levering kommer an på hva den Norske stat gjør med avgiftene på hybridbiler 1. januar. Jeg håper på 150-200 000 i avgifts lette som følge av det lave utslippet.
av Hyted
Jag kan inte säga att jag tycker xc90 inte ser bra ut i någon av färgerna, ingen blir en direkt flopp enligt mig.
Men färgvalet handlar väl också om hur man vill synas.
Själv vill jag åka i en riktigt bra bil men smiter helst obemärkt förbi om det är möjligt.
Därför blev det osmium.
av xc90twin
Da har jeg funnet et bilde av R-design i svart. Mangler fortsatt bilde av den i hvit og osmium grey. Noen som har?
Bilagor
Svart.jpg
Svart.jpg (113.24 KiB) Visad 806 gånger

Kanske, tar de flesta bilar som kommer på pr[…]

Sedan sommardäcken åkte på har ja[…]

Vem kom på den briljanta idén med i[…]

V90 D3 2019. Har hatt en ukjent lyd som kom fra u[…]