- sön 10 maj 2015, 23:59
Som ni säkert känner till om sagan, "...ingen vågade säga att kejsaren var naken, alla sa att han hade underbart vackra kläder, till en dag när en liten flicka sa att han saknade kläder, DÅ öppnade folk ögonen...".
Är det så att ingen vill, vågar.. ta upp ämnet ljudnivån :!:
Kan ni verkligen vara ärliga och säga: den gick tyst?
Titta inte i pressens "annonskampanjer" slå av stereon och lyssna i 100km/tim.
Javisst motorn (D5) var nästan ljudlös (jämfört med gamla D5an) men ljudnivån i kupén var en stor miss.
Okej den var tystare än XC60, men jämfört med V70 eller XC70 var det som att sitta med fönstret öppet (nej dom var stängda, kollade ett flertal gånger).
Den jag kört låg på 750.000, då ska den jäkl...vara åtminstone lika tyst som en "gammal" V70.
Annars en mycket fin bil, men jag tycker nog man kan kräva av en sån bil att den ska vara mycket tystare.
Detta blir väl troligtvis mitt sista inlägg här, eftersom jag nu med stor sannolikhet, blir lika... mer förföljd än LARS VILKS :(
Är det så att ingen vill, vågar.. ta upp ämnet ljudnivån :!:
Kan ni verkligen vara ärliga och säga: den gick tyst?
Titta inte i pressens "annonskampanjer" slå av stereon och lyssna i 100km/tim.
Javisst motorn (D5) var nästan ljudlös (jämfört med gamla D5an) men ljudnivån i kupén var en stor miss.
Okej den var tystare än XC60, men jämfört med V70 eller XC70 var det som att sitta med fönstret öppet (nej dom var stängda, kollade ett flertal gånger).
Den jag kört låg på 750.000, då ska den jäkl...vara åtminstone lika tyst som en "gammal" V70.
Annars en mycket fin bil, men jag tycker nog man kan kräva av en sån bil att den ska vara mycket tystare.
Detta blir väl troligtvis mitt sista inlägg här, eftersom jag nu med stor sannolikhet, blir lika... mer förföljd än LARS VILKS :(