Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Är det någon som sett Homelink som tillval? Har haft det på tidigare bilar men det fanns tyvärr inte som tillval på min MY15 XC60.

Men det känns som att det borde finnas ett system för att öppna garageport osv på nya XC90?
Användarvisningsbild
av leiwi
XC90_Executive skrev:Är det någon som sett Homelink som tillval? Har haft det på tidigare bilar men det fanns tyvärr inte som tillval på min MY15 XC60.

Men det känns som att det borde finnas ett system för att öppna garageport osv på nya XC90?
Det finns säkerligen "home link" till din XC90
Märkligt svar du fått om din XC60 det finns "home link" till denna är förövrigt samma "solskydd" till alla XC60 mellan 2009 - 2015 enligt Vida

Monteringsanvisning finns också :
http://accessories.volvocars.com/sv-se/ ... 5%20Nordic
Tror att detta är ett "måste" för väldigt många kunder "over there" :shock:

:D :D :D
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Det fanns inte att välja till från fabrik till XC60 MY15 iallafall. Det gick däremot till min V60 MY12 jag hade tidigare. Smidig funktion så man slipper ha en lös fjärr i bilen.
Användarvisningsbild
av Perra83
XC90_Executive skrev:Smidig funktion så man slipper ha en lös fjärr i bilen.
Vad har du för portöppnare?
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Nån liten fjärr :wink:

Kollade idag, finns inte Homelink till XC90 att välja till. Däremot såg jag att jag missat de uppvärmda spolargrejerna till framrutan, så det la jag till. Är "jet wipers" till XC90, så spolarna sitter på fästet till bladen.
Användarvisningsbild
av EjS
XC90_Executive skrev:Ingen dum ide! Tack :-)-)
App för smartphone är väl också en möjlighet?
Användarvisningsbild
av Perra83
EjS skrev:
XC90_Executive skrev:Ingen dum ide! Tack :-)-)
App för smartphone är väl också en möjlighet?
Har app till min Hörmann 8) plus knappsats ute på panelen och en drös handfjärrar.

Väldigt bra räckvidd på Hörmanns knappar o fjärrar.
Användarvisningsbild
av Funk
XC90_Executive skrev:Nån liten fjärr :wink:

Kollade idag, finns inte Keyless till XC90 att välja till. .

Det är väl standard då, hur det är med den lilla "berlocken" till nyckel vet jag inte..

/Thomas

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]