Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Cokeisit skrev:
Betrieb skrev:Exakt samma för mig (V90 CC T5). Det står fyra veckor kvar men samtidigt beräknad leverans v.27. Får se hur det går :)
Exakt samma för mig, både modell och datum [WHITE SMILING FACE]
Spännande :) Då får vi se vem som hinner först. Kan bli lite dålig stämning här om det skett ett misstag och vi väntar på samma bil :-O)
Enligt Transpotstyrelsen blev min regad den 17/5 och jag fick mail om transport till handlare den 31/5

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Fick regnr av säljaren.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ah jag vet inte vad jag ska säga om min leveranstid..

Jag har 1 vecka kvar, vilket säger v25. Men den står fortfarande kvar som "Order lagd". Andra som har beställt likvärdigt motoralternativ här på forumet har fått ändrad status till byggd vad jag vet.

Kanske har jag någon option som gör att min senareläggs, eller så har man bara missat att uppdatera min volvosida.

Beställd; V90 T8, R-design Savile Grey(Tek.paket/m. paddlar/tonade rutor)
Förra veckan slog den om till byggd och leverans vecka 25, idag slog den om till på väg till handlare men leverans vecka 26. Någon som vet om det brukar stämma med leveransvecka eller hur lång tid det tar till leverans från det att den slår om till på väg till handlare?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 54

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]

Money talks. Med begränsade resurser så[…]