Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av beachman
ducken skrev:
pellemando skrev:Inte alla lurar som har stöd för AA över Wifi, i listan nedan finner du dom, dock så har inte Volvo stöd för AA över Wifi... Så det hela spricker iallafall
https://support.google.com/androidauto/ ... 1826304064
Attans, men man kan inte få allt här i världen. Men med sladd bör det ju funka då.

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Tänk på att det endast är usb-uttaget med vit ram runt som funkar för AA/Carplay.
Användarvisningsbild
av ducken
beachman skrev:
ducken skrev:
pellemando skrev:Inte alla lurar som har stöd för AA över Wifi, i listan nedan finner du dom, dock så har inte Volvo stöd för AA över Wifi... Så det hela spricker iallafall
https://support.google.com/androidauto/ ... 1826304064
Attans, men man kan inte få allt här i världen. Men med sladd bör det ju funka då.

Tänk på att det endast är usb-uttaget med vit ram runt som funkar för AA/Carplay.
Ja så långt är jag med.

Nån särskild usb kabel som behövs?

av beachman
ducken skrev:
Nån särskild usb kabel som behövs?

Både AA och Carplay är lite kitsliga på kvalitén på kabel, köp original eller en lite dyrare kabel.
av Lockis
Hur menar du med wifi? Du kan absolut koppla upp din telefon mot wifi i bilen men jag ser inte poängen med det. Själv har jag bara ett surf sim kopplat till samma abb så det är samma data pott.
Lockis skrev: mån 04 nov 2019, 16:25 Hur menar du med wifi? Du kan absolut koppla upp din telefon mot wifi i bilen men jag ser inte poängen med det. Själv har jag bara ett surf sim kopplat till samma abb så det är samma data pott.
Så man kan köra android auto med wifi koppling istället för usb kabel
av Lockis
pellemando skrev: mån 04 nov 2019, 17:02
Lockis skrev: mån 04 nov 2019, 16:25 Hur menar du med wifi? Du kan absolut koppla upp din telefon mot wifi i bilen men jag ser inte poängen med det. Själv har jag bara ett surf sim kopplat till samma abb så det är samma data pott.
Så man kan köra android auto med wifi koppling istället för usb kabel
Ahh okej, har inte följt debatten så långt. Har Volvo officiellt stöd för wireless?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Hej Jag har en vän som har köpt en xc9[…]

Service Peugeot 107 2007

Hur skulle du säg att den övergripande k[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Har du larm i bilen?

Ja, det är helt sagolikt vad folk verkar leva[…]