Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FlipperNo1
AKarlsson skrev:Handlaren i värnamo har jag fått väldigt dåligt bemötande hos. Köper _aldrig_ en bil där

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Jag har inga problem med dem i Värnamo. Dock kan det varit så långt tid tillbaka.
av Farokh80
Min säljare säger, pågrund av att jag har valt Panelinlägg, Linear Walnut, så kommer inte vara färdigt fram till Jan-Feb.
Just nu har jag vecka 44 på min volvo.

Specifikation
V90, D4, Inscription
Automat Extrautrustning
Aut avbländande inner och ytterbackspeglar
Backkamera
Eluppvärmd ratt
Eluppvärmt baksäte, yttre positioner.
Innertak, Svart
Intellisafe Surround
Mörkt tonade bakre,bakdörrar samt runt lastutr.
Panelinlägg, Linear Walnut
Parkeringshjälp fram och bak m.parkass
Parkeringsvärmare med tidur.
Sensus Navigation
Strålkastare, Dynamisk LED
Vinterhjul continental friktion aluminiumfälg
Volvo on Call
av Gorban
Vecka 38 står det i Min Volvo men säljaren meddelade att han har bilen i hallen under nästa vecka. Sedan bekräftade han att alla dragkrokar, även den utfällbara, monteras hos återförsäljarna. Hur som helst kan jag inte ta leverans förrän till månadsskiftet då min nuvarande leasing går ut.
av Gorban
philipsguy skrev:Gorban vilka inlägg har du det verkar vara en viktig faktor just nu!
Se min signatur. Utöver det har jag VOC, Apple CarPlay, bälteskuddarna bak, utfällbart drag, parkeringssensor fram med park assist, 360-kamera, elektriskt insynsskydd i bagaget.
av AKarlsson
Har du testat bälteskuddarna? Sätet blir tydligen hårdare

av Gorban
AKarlsson skrev:Har du testat bälteskuddarna? Sätet blir tydligen hårdare

Bara som hastigast. Kudden hamnar dock under låren på en vuxen person. Man sitter ju längre in på dynan. Det är barnen som ska sitta där och deras vanliga bälteskuddar är rätt hårda.
av Gorban
SundanceKid skrev:Väljer man bälteskuddar i R-design blir det nästintill en parkbänk bak, skitfult också!
Med Inscription ser man ingen större skillnad på baksätet vad jag minns.
av JFF
Det ljusnar, min gick till steg 2 idag. Trevligt nu kan man hoppas på leverans inom någon vecka.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 33

Yes det ingick på vparts! Dock ej lå[…]

Volvo xc90 2017 d5 R design

Vad visade den direkt efter service då?

D4 VEA dricker olja

Jag gjorde lite skärmdumpar på oljetryc[…]