Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av poseidon
#1045404
snoddasD5 skrev:Volvo V90 D5 235 hk AWD Automat Momentum: 427.900 kronor
Blir dyrt. Momentum innehåller ju bara livets nödtorft. Dragkrok, tonade rutor, vinge, skinn, etc. Snabbt uppe i 550.000kr.
Användarvisningsbild
av V9097
#1045417
XC90_Executive skrev:Men ta en Inscription då?

467900kr
Med vinterhjul, dragkrok, metallic, tonade rutor och lite annat är man ju ändå uppe 550´. Det är åtminstone 150´upp från V70/XC70
Användarvisningsbild
av snoddasD5
#1045529
V9097 skrev:
XC90_Executive skrev:Men ta en Inscription då?

467900kr
Med vinterhjul, dragkrok, metallic, tonade rutor och lite annat är man ju ändå uppe 550´. Det är åtminstone 150´upp från V70/XC70
Dom priserna hade ju XC70 när den kom du kan inte kika vad man idag kan ge för en XC70 när dom är på kampanj och utgånde modell som säljs iväg med mycket utrustning.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1045650
Dom priserna hade ju XC70 när den kom du kan inte kika vad man idag kan ge för en XC70 när dom är på kampanj och utgånde modell som säljs iväg med mycket utrustning.[/quote]

Precis, jämförelsemässigt känns det idag nästan värre o betala över 400 lakan för en V70 Classic (särskilt efter jag har suttit i S90)
Volvo ska få ta mer betalt för denna produkten.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
#1045940
snoddasD5 skrev:
V9097 skrev:
XC90_Executive skrev:Men ta en Inscription då?

467900kr
Med vinterhjul, dragkrok, metallic, tonade rutor och lite annat är man ju ändå uppe 550´. Det är åtminstone 150´upp från V70/XC70
Dom priserna hade ju XC70 när den kom du kan inte kika vad man idag kan ge för en XC70 när dom är på kampanj och utgånde modell som säljs iväg med mycket utrustning.
Nej....Hmmm, har åkt 3 st XC70II under de år den såldes och de var alla D5 AWD, Helläder, xenon, drag och vinterhjul och det mesta man behöver och de passade i tjänstebilsnormen.

Nu har jag ju inte jänstebil längre så det spelar ingen roll, men för de som fortfarande har det så verkar det bli en helt naken bil utan AWD men liten motor om det ska passa i någon budget.

De som byter nu får väl gå på BMW Xdrive eller en Audi Quattro, de verkar ju rabbatera in sig på de som vill ha tjänstebil med awd,
Användarvisningsbild
av snoddasD5
#1046161
W.A.P.E. skrev: Precis, jämförelsemässigt känns det idag nästan värre o betala över 400 lakan för en V70 Classic (särskilt efter jag har suttit i S90)
Volvo ska få ta mer betalt för denna produkten.
Stämmer så jävla bra.
av Linqid
#1046374
VolvoB20 skrev:De som byter nu får väl gå på BMW Xdrive eller en Audi Quattro, de verkar ju rabbatera in sig på de som vill ha tjänstebil med awd,
Hur menar du nu? En 5-serie eller A6 är inte billigare än S90 med samma spec.
av Lövet
#1046449
Linqid skrev:
VolvoB20 skrev:De som byter nu får väl gå på BMW Xdrive eller en Audi Quattro, de verkar ju rabbatera in sig på de som vill ha tjänstebil med awd,
Hur menar du nu? En 5-serie eller A6 är inte billigare än S90 med samma spec.
Kolla in kampanjbilarna. Ingen betalar listpris minus 10% rabatt på 5-serien och A6 just nu.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]

Prestige Performance

Samma "kines grejer" alla andra krä[…]

Okej, vad bra. Ska nog räcka att klippa bort […]