- tor 23 feb 2017, 22:28
#1152193
Som du säger så märks ju inte en bensinare och Audis elservo gör ju det hela enklare, har inte XC90in ochså elservo? Nä, S/S på rasseldiesel är bara irriterande, hade bilsjrället kunna starta någelunda diskret hade det väl varit en sak men det där eviga rasslandet gjorde då mig tokig
perhall skrev:OK, ja då förstår jag om man stänger av det. 5-cyl startar ju inte direkt diskret heller, inte VEA heller för den delen... en bensinsexa med elservo skulle man nog knappt märka om den stannade. T4:an är MYCKET lenare i ingreppet än Audin, fast den är fyra år äldre och fyrcylindrig. Så en himmelsvid skillnad mellan bensin och diesel när det gäller s/s. Då är Audin ändå len mot en D4AWD 5-cyl...
Som du säger så märks ju inte en bensinare och Audis elservo gör ju det hela enklare, har inte XC90in ochså elservo? Nä, S/S på rasseldiesel är bara irriterande, hade bilsjrället kunna starta någelunda diskret hade det väl varit en sak men det där eviga rasslandet gjorde då mig tokig
ROCKING A DUCK WITH A GRINING FACE ON A BLUE BIKE WITH STRAWBERRYS