Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag är mycket nöjd med min XC90 R-Design D5 Awd 2016. Har haft den lite mer än ett år , blir mer och mer imponerad av vinteregenskaperna.
Enda problem jag haft är VOC (android som spökade), Hade en sony z5 tidigare ,bytte till iphone 7+ ! Telefonen låste sig hela tiden ,pratat med både verkstaden och försäljaren ang detta.
Men nu fungerar det jämt !
xcVolvo skrev:Jag är mycket nöjd med min XC90 R-Design D5 Awd 2016. Har haft den lite mer än ett år , blir mer och mer imponerad av vinteregenskaperna.
Enda problem jag haft är VOC (android som spökade), Hade en sony z5 tidigare ,bytte till iphone 7+ ! Telefonen låste sig hela tiden ,pratat med både verkstaden och försäljaren ang detta.
Har haft problem med min Android på XC70, är som om den laggar, sambon med Iphone har dock inte haft några som helst problem.

Hämtar förhoppningsvis ut vår nya bil på fredag, ska bli skönt att bli av med problembilen och få något mer modernt.
uniformerad skrev:
xcVolvo skrev:Jag är mycket nöjd med min XC90 R-Design D5 Awd 2016. Har haft den lite mer än ett år , blir mer och mer imponerad av vinteregenskaperna.
Har haft problem med min Android på XC70, är som om den laggar, sambon med Iphone har dock inte haft några som helst problem.

Hämtar förhoppningsvis ut vår nya bil på fredag, ska bli skönt att bli av med problembilen och få något mer modernt.

Vad blir det för bil denna gång?
Jacobsson skrev:
uniformerad skrev:

Vad blir det för bil denna gång?
En XC90 D5 AWD R-Design med följande
- Automat
- Bursting blå
- Nappa Sport R-Design klädsel
- 22 tum hjul
- Teknikpaket Pro
- Lounge R Pro
- Klimatpaket
- Aktivt chassi
- Luftfjädring
- Parkeringskamera 360
- Panoramaglastak
- Sensus 9" PS Bower & Wilkins
- VOC
- Carbon fibre inlägg
- Semi elektriskt drag
- Batteriladdare
Och säkerligen något mer.
Jaha, uthämtning av nya bilen i fredags fick ställs in då familjen var nedkämpad. Nytt försök i morgon söndag, förhoppningsvis står den i garaget i morgon eftermiddag.
Då var pärlan hämtat, dock med vinterdäck som lär få ligga kvar på i rätt många veckor till innan sommardäcken kommer på efter påsk.
Bilagor
XC90.jpg
XC90.jpg (95.81 KiB) Visad 513 gånger
Fin bil. Jag älskar den färgen. Hade jag beställt R design skulle det bli samma färg.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
1986 GLT kamdrivning

Fick remhaveri och nu efter byte rem + spänna[…]

Skumt fel b230ft

Ja en trasig insugspackning ger dom symtomen, men […]

Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]