Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
Måste vara fake, den ser ju bara för överjävligt ful ut.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Den bilden har ju legat på nätet nån månad typ
av miw
Vad tror ni... hur mycket dyrare kommer CC-versionen vara, jämfört med motsvarande utrustningsnivå på vanliga versionen? 30k? 50k? Hur stor var skillnaden på V70 jmf XC70?
Användarvisningsbild
av reserven
miw skrev:Vad tror ni... hur mycket dyrare kommer CC-versionen vara, jämfört med motsvarande utrustningsnivå på vanliga versionen? 30k? 50k? Hur stor var skillnaden på V70 jmf XC70?
Jag pratade med en säljare idag som hade varit och tittat på den på en presentation nyligen. Han "höftade" på att det skulle bli mellan 16-20.000:- extra för V90 CC:n
Användarvisningsbild
av V9097
Jag börjar bli otålig och oerhört nyfiken. Ingen som har hört något mer om V90 Cross Country?
av superluxus
V9097 skrev:Jag börjar bli otålig och oerhört nyfiken. Ingen som har hört något mer om V90 Cross Country?
Det står i avisen Dagens Næringsliv i Norge idag at lansering er satt til midten av september. Da vil jeg anta at T8 også dukker opp...

" I midten av september presenterer Volvo erstatteren etter den svært populære XC70. Som de andre modellene kommer også den som ladbar hybrid.
– V90 Cross Country er planlagt å komme til Norge i løpet av første halvår neste år, opplyser informasjonsdirektør Rune Gutteberg Hansen i Volvo Norge."
Användarvisningsbild
av joel80
Jag är väldigt nyfiken på hur hybriden blir.. Hoppas dom hör nått lite bättre än i XC90.. (större batteri och starkare motor!) men den chansen är väl rätt liten..
av domkraften
Nu börjar jag bli ordentligt nyfiken på hur V90CC kommer att se ut. Lansering i mitten av semptember enligt Volvo Norge? Hur långt innan en lansering brukar de skicka ut inbjudan till press?
av oykkh
domkraften skrev:Nu börjar jag bli ordentligt nyfiken på hur V90CC kommer att se ut. Lansering i mitten av semptember enligt Volvo Norge? Hur långt innan en lansering brukar de skicka ut inbjudan till press?
Det är nog då pressen får se den. Bilmässan i Paris startar ju den 1 oktober så det är nog där den kommer ha sin stora lansering för allmänheten. Så till vintern lär den dyka upp hos säljarna.

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18

12.000mil så är den knappt inkörd.[…]

En ganska vanlig 245:as liv

Förresten, om någon mer är intress[…]

Byta servo XC60