Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Amli
Helt ok bil att ha under tiden :wink: En bekant till mig fick låna en Renault Grand Scenic -07 i väntan på sin XC90 så det kunde varit värre :lol: Jag var helt säker på att han drev med mig när han sa det...

Hyr du bilen eller vad är upplägget?
av xc90twin
City69 skrev:
xc90twin skrev:Har bestilt XC90 T8 R-design (får den 2. januar), men er svært usikker på fargevalget og kan endre dette fram til oktober.

Jeg tror valget står mellom bursting blue og hvit. Sort har jeg lagt bort siden 9 av 10 xc90 kommer i denne fargen og det faktum at mange av detaljene på R-design forsvinner når man har svart lakk. Gråfargene har jeg valgt bort på grunn av de virker best egnet til "Inscription-looken".

Noen som har tanker om dette og/eller tatt samme valget selv?

Har du fått din bil?
Jag tror jag kommer beställa en T8:a i Bursting Blue nu i veckan.
Hei, datoen har blitt flyttet 2 ganger, men nå ser det ut til at jeg får den i slutten av januar. Jeg endte opp med Osmium Grey og running boards. Ikke veldig sprek farge, men tidløs og passer veldig godt til R-design. Valde også running boards og 21"
av xc90twin
Da har jeg fått bilen, og hvilken fantastisk bil :D

Gled dere alle som har bestillt og ikke fått den enda. Det er det beste jeg noen sinne har kjørt. Selv med 21" dubbdekk har bilen masse comfort. Interiør og kvalitetskjensle er også over all forventning. Alt annet blir bare tull i forhold til denne bilen.
Bilagor
2016-01-29 00.40.45.jpg
2016-01-29 00.40.45.jpg (1.01 MiB) Visad 2802 gånger
Användarvisningsbild
av City69
Grattis till en fantastiskt snygg bil. Blir nästan sugen på att ändra färg på min beställning (har beställt en Bursting Blue) :-)-)

På en xc-70, 2008, kan man använda obd-[…]

Kanske, tar de flesta bilar som kommer på pr[…]

Sedan sommardäcken åkte på har ja[…]

Vem kom på den briljanta idén med i[…]