Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av uniformerad
Xanthopteryx skrev:Fick nyss samtal om att problemet med fotsparken skall vara åtgärdat.
Har av förklarliga skäl inte testat än själv men skall försöka få till en uppdatering av bilen i mellandagarna.
Om någon annan uppdaterar nu så får ni gärna meddela resultatet.
Fått ny uppdatering idag, är på väg för att hämta bilen nu, ska bli spännande och se om jag får problem med fotspark eller inte.
av ansjo
Xanthopteryx skrev:Fick nyss samtal om att problemet med fotsparken skall vara åtgärdat.
Har av förklarliga skäl inte testat än själv men skall försöka få till en uppdatering av bilen i mellandagarna.
Om någon annan uppdaterar nu så får ni gärna meddela resultatet.
Min är inne på verkstaden idag, för bla detta fel...
av uniformerad
Har nu hunnit vara ute en mycket kort sväng med nya uppdateringen.
Då det är öppningen av bakluckan som verkar ha varit problemet för de som gjort novemberuppdateringen så har jag egentligen bara provat detta, och fotspark fungerar felfritt för mig.
Låst bil, snabb spark, bilen låses upp och luckan öppnas.
av ansjo
Jag fick den delen av mina problem löst idag, det kom tydligen en uppdatering av lucköppningen till verkstaden i fredags :-)-)
av uniformerad
Hoppas på att de även löst problemet med HUD i denna uppdatering, det vore ju inte helt fel.
Användarvisningsbild
av ragge1
uniformerad skrev:Hoppas på att de även löst problemet med HUD i denna uppdatering, det vore ju inte helt fel.
vad är det för problem
av Xanthopteryx
ragge1 skrev:
uniformerad skrev:Hoppas på att de även löst problemet med HUD i denna uppdatering, det vore ju inte helt fel.
vad är det för problem
Den är dement och glömmer vad den har för inställning (placeringen i fönstret). Synnerligen intermittent fel... Har klarat mig lera gånger nu men si, i dag efter ett kortare stopp på ett par timmar så var den långt opp i himmelen igen.
av Xanthopteryx
ragge1 skrev:ok takk , hoppa det blir fixat , tror får min i slutet av Januar
Programmera in i sätesinställningen också så räcker det med att trycka på den knappen så kommer HUD-siffrorna farande till sin plats igen =)
av uniformerad
Xanthopteryx skrev:
ragge1 skrev:ok takk , hoppa det blir fixat , tror får min i slutet av Januar
Programmera in i sätesinställningen också så räcker det med att trycka på den knappen så kommer HUD-siffrorna farande till sin plats igen =)
För mig har det inte räckt med det utan jag har behövt justera min HUD varje gång den har fått spel.
Med nya uppdateringen vet jag inte om de har fixat det, min HUD har inte flyttat sig idag iaf.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]

Hej! Tänkte ge mig på att byta kamrem o[…]

Verkar rent generellt vara dålig/obefintlig […]