- ons 22 mar 2017, 16:12
Jag håller med dig till 100. Har bekanta som åker runt i bmw 116i (Exempel) utan några tillval och helt standard från fabrik som tror det är världens high-end bil. Det är bara för att det är det lilla bmw märket på bilen och har betalat alldeles för mycket för mitt tyckte för den bilen. Ska man köpa en premium bil så se till att speca upp den så den blir premium då. Tack för att du sa det!
-)
-)
barcusmrandt skrev:Nu ska jag inte trampa på några tår här, men jag förstår inte varför man ska köpa "premium" bil, men väljer bort allt som gör den premium... personligen hade jag då valt nånting annat, tex skoda eller liknande då jag hade fått mycket mer bil för pengarna! Känner en hel drös med folk som köper BMW (varför just BMW vet jag inte) och hävdar hela tiden att de kör premium bil. Så åker man med de och inser att det är en 110hk motor, tygsäten och plast överallt i interiören, ingen vettig stereo osv osv. Frågar man sen vad de betalat så kunde de fått en mycket bättre utrustad bil av annat märke för samma pris. Och säg nu inte att "bmw" har bättre kvalitet och bla bla för det tror jag inte påköper man premium bil - fullspeca den!
Jag håller med dig till 100. Har bekanta som åker runt i bmw 116i (Exempel) utan några tillval och helt standard från fabrik som tror det är världens high-end bil. Det är bara för att det är det lilla bmw märket på bilen och har betalat alldeles för mycket för mitt tyckte för den bilen. Ska man köpa en premium bil så se till att speca upp den så den blir premium då. Tack för att du sa det!

V90 T5 R-Design Polestar MY18