- mån 10 apr 2017, 13:10
Och märkligt att handlarna ens vill ställa ut en bil i hallen som ser så illa ut? Knappast bra försäljningsargument liksom...
plamek skrev:Blev också nervös och var ner till handlaren för att titta på några V90. En vit snikmodell såg helt ok ut, den hade jag godkänt utan tvekan, men tre bilar med lite mera utrustning (med kromlister) såg inte bra ut. Olika höjd på dörrarna, både i höjdled och djupled. Okej passning på motorhuven uppe vid vindrutan, men längst fram vid framskärmarna glipa på ena sidan men ingen glipa överhuvudtaget på andra sidan. Bakluckan satt markant åt ena sidan på en av bilarna också. Jag sade halvt på skämt och halvt på allvar att min bil (en CC dock) kommer jag inte att godkänna om den ser likadan ut. Det blev en tryckt stämning efter det, ångrar att jag sade det i efterhand...Bra att du sade det tycker jag. Det är ju oacceptabelt att det är så illa som du beskriver.
Och märkligt att handlarna ens vill ställa ut en bil i hallen som ser så illa ut? Knappast bra försäljningsargument liksom...