Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

kakan20 skrev:
uniformerad skrev:Har nu fått ett pris på bilen vi är sugna på, låt höra, har vi fått ett bra pris på den med nedanstående utrustning.

Volvo XC90 D5 AWD R-Design
- Automat
- Bursting blå
- Nappa Sport R-Design klädsel
- 20 tum hjul
- Teknikpaket Pro
- Lounge R Pro
- Klimatpaket (ej rattvärme)
- Aktivt chassi
- Luftfjädring
- Parkeringskamera 360
- Smartphone link Apple
- Sensus 9" PS Bower & Wilkins
- VOC
- Dubbdäck på alufälg, 18 tum
- Stänkskydd bak
- Matta bagage
- Batteriladdare
- Mattor kupé
- Fast drag

Ordinarie pris: 824 481 kr
Vårt pris: 728 001 kr

Total 10,49% rabatt.
1 - (728001 / 824481) = 11,7% rabbatt

Sorry, det ska vara 738001 kr, så 10,5% rabatt, vilket bör vara ok, men vi är inte säkra på att vi är nöjda för det.
hej hur gick det vart det en xc90 fick frugan en bra deal vi är nyfikna på om du köpte den bil du pratat om i början
kekke skrev:hej hur gick det vart det en xc90 fick frugan en bra deal vi är nyfikna på om du köpte den bil du pratat om i början
Jodå, det har gått bra. Bilia köper tillbaka vår XC70, och vi har skrivit på för en XC90 D5 AWD R-Design med följande
- Automat
- Bursting blå
- Nappa Sport R-Design klädsel
- 22 tum hjul
- Teknikpaket Pro
- Lounge R Pro
- Klimatpaket
- Aktivt chassi
- Luftfjädring
- Parkeringskamera 360
- Panoramaglastak
- Sensus 9" PS Bower & Wilkins
- VOC
- Carbon fibre inlägg
- Semi elektriskt drag
- Batteriladdare
Och säkerligen något mer.

Allt till det facila priset av 654 600 kr
Ser ut att vara ett kanonpris, och så sliper du din gamla häck som inte ville leverera!
Nu får du åka kungligt och förhoppningsvis får du en XC90 utan strul. Jag har haft otroligt lite stök med min och därför är den helt suverän!
Jacobsson skrev:Ser ut att vara ett kanonpris, och så sliper du din gamla häck som inte ville leverera!
Nu får du åka kungligt och förhoppningsvis får du en XC90 utan strul. Jag har haft otroligt lite stök med min och därför är den helt suverän!
Tackar!
Får hoppas att den nya bilen inte lider av samma åkommor som den gamla, inte helt sugen på att köra runt i en dusch igen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Ökad komfort med 17”

Letar efter 17” originalfälgar till v&a[…]

Handbroms

Härligt att det löser sig!

Hej Har haft hjälp att felsöka ovanst&ar[…]

Tack , det verkar vara den ! Snyggt !