- tis 17 jan 2017, 08:31
#1141251
innan solen tittar upp över Tåsjön. Termometern på husväggen visar minus 28.
De båda testbilarna har stått på kylning i snart elva timmar. Båda är extrautrustade med dieselvärmare för cirka 10 000 kronor. Men vi har valt att kallstarta. (Ja, värmaren har alltid ingått i Volvos dieselmodeller, medan konkurrenterna alltid tagit betalt. Men för att kunna sälja bilarna under 7,5 basbelopp, gränsen för många tjänstebilsförare, har en del tidigare standardmonterad utrustning åkt ut. Även värmaren.)
Klippt från test i AB
Skickat från min iPhone med Tapatalk
De båda testbilarna har stått på kylning i snart elva timmar. Båda är extrautrustade med dieselvärmare för cirka 10 000 kronor. Men vi har valt att kallstarta. (Ja, värmaren har alltid ingått i Volvos dieselmodeller, medan konkurrenterna alltid tagit betalt. Men för att kunna sälja bilarna under 7,5 basbelopp, gränsen för många tjänstebilsförare, har en del tidigare standardmonterad utrustning åkt ut. Även värmaren.)
Klippt från test i AB
Skickat från min iPhone med Tapatalk
XC60 Recharge T6 Core Edition
V60 CC D4 AWD med det mesta.Såld
V90 CC Pro med teknik,klimatpaket och div.Såld
V70 D4 Summum BE PRO Last och VOC mm Såld
V70 T4F OCEAN RACE 12 Såld
V70 II 2,5 FT OCEAN RACE 09 Polestare Såld
Mina 4 första pannrum, 13st Bensin 2st E85 nu laddhybrid men alla VOLVO.
V60 CC D4 AWD med det mesta.Såld
V90 CC Pro med teknik,klimatpaket och div.Såld
V70 D4 Summum BE PRO Last och VOC mm Såld
V70 T4F OCEAN RACE 12 Såld
V70 II 2,5 FT OCEAN RACE 09 Polestare Såld
Mina 4 första pannrum, 13st Bensin 2st E85 nu laddhybrid men alla VOLVO.