Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av HOB
Jag såg i kväll en mörk V90 CC med "Rejmes"-dekaler (Volvo-handlaren) på i Linköping. Någon som hunnit provköra den?
av V60D5AWDPolestar
JanneP77 skrev: Samma besked fick jag av min säljare igår, inga kundbilar har levererats än "utom möjligen till någon hög chef på Volvo..."
Verkar som att demobilar och pressbilar börjar komma ut runt om i landet, enligt min säljare blir det lanseringshelg v.5 men det kan ju kanske variera beroende på vart i landet man bor... I Stockholm lyser de fortfarande med sin frånvaro. Min säljare lovade att höra av sig så snart det kommer in en till dem.
Om jag vore "hög" chef på Volvo hade jag skickat ut bilarna till kunderna och åkt en mindre eftertraktad Volvo.
av Linqid
Jag såg en fullsmetad V90 D5 CC i trafik igår i Göteborg, vit med mörka fälgar. Ruskigt snygg!
av Linqid
SundanceKid skrev:Norskeeggad är den vita i gbg

Skickat från min Iphone
Den bilen jag såg igår hade svenska registreringsskyltar.
Användarvisningsbild
av Robbi
Linqid skrev:Jag såg en fullsmetad V90 D5 CC i trafik igår i Göteborg, vit med mörka fälgar. Ruskigt snygg!
Det måste ha varit samma som jag såg i Alingsås? Säkert en Volvochef som bor i Alingsås och pendlar till Torslanda?
av Linqid
Robbi skrev:
Linqid skrev:Jag såg en fullsmetad V90 D5 CC i trafik igår i Göteborg, vit med mörka fälgar. Ruskigt snygg!
Det måste ha varit samma som jag såg i Alingsås? Säkert en Volvochef som bor i Alingsås och pendlar till Torslanda?
Det finns tusen olika scenarion, kan även ha varit en testbil. Det kryllar av Volvo-bilar i Gbg, kort och gott.
Användarvisningsbild
av Robbi
Linqid skrev:
Robbi skrev:
Det finns tusen olika scenarion, kan även ha varit en testbil. Det kryllar av Volvo-bilar i Gbg, kort och gott.
Så kan det vara, hade varit intressant att få veta...därav mitt spekulerande.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 19
Byte Xenon V70 -08

På en del bilmodeller (har ej bytt på […]

Det kommer mycket vatten från ac så 4 […]

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd