- lör 08 okt 2016, 20:42
Du kan glömma att 10% av Volvo bilarna lackeras om hos ÅF, jag har sett det som lackeras om hör i stan av Volvo Och Berners, Bernes bilar omlackeras här i Birsta och de bilarna sållar man lätt ut för de jobben är under all kritik, Bilbolaget i S.vall lämnar till Njurunda lacken då de vill ha bra jobb, de övriga har de egen lackverkstad för numera, lackerna där är hyffsade för det mesta men inte bra.
Och det är då inga 10% som skadas i transporten numera iaf, det vet jag. Det säger sig självt, men du som kund kanske inet kan urskilja en omlackerad panel, vad vet jag.
Dessutom talar det ju mot sig självt att bilar som skadas i trasnporten de lyckas man trolla till så kunden inte märker något men så fort man krockat och ska få en panel omlackerad då fins det ingen som lyckas få till rätt nyans ens, och i bästa fall är det utan rinningar, nä dra den där med rödluvan ochså
Och det är då inga 10% som skadas i transporten numera iaf, det vet jag. Det säger sig självt, men du som kund kanske inet kan urskilja en omlackerad panel, vad vet jag.
Dessutom talar det ju mot sig självt att bilar som skadas i trasnporten de lyckas man trolla till så kunden inte märker något men så fort man krockat och ska få en panel omlackerad då fins det ingen som lyckas få till rätt nyans ens, och i bästa fall är det utan rinningar, nä dra den där med rödluvan ochså
ROCKING A DUCK WITH A GRINING FACE ON A BLUE BIKE WITH STRAWBERRYS