Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Wibe
På r-design tycker jag en ljusare färg annars försvinner alla svarta detaljer. Röstar på pebble grey..

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av SundanceKid
TheRealKeffo skrev:Jag har velat fram och tillbaka och nu står det mellan pebble grey och denim blue. Tycker just r-design i denim blå gör sig bra med det svarta (i bygg din bil) men har inte sett så många eller ens någon i verkligheten. Tror dock att Pebble grey kan vara lite mer lätt skött.
Jag har en V90 T8 R-design 2020 med svarta detaljer från fabrik. Vi valde mellan denim blå och saville grå denna gång och det blev grå eftersom vi på vår förra v90 R-design valde mellan röd och saville och då blev det röd.
Det jag skulle komma till är iallafall att just denim blå är skitsnygg på R-design. Det finns även en ljusblå som är snygg i R-design.
Ofta gör sig alla konstiga färger bättre på inscription då den är mer elegant än fräck på nåt sätt. Min morsa kör inscription i nån beige??? färg, tycker den kombon passar henne 60+

Skickat från min ONEPLUS 6T

av Keffo34
Tackar för input. Den är som sagt pebble grey men blir nog en mörk blå ändå. Jag håller med att den mörkblå känns lite fräckare på något sätt och det gäller väl att passa på, för så ung som jag är nu kommer att jag aldrig att bli igen. :-)

1510 har även jag, utan fungerande RTTI. S&ar[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Okej, har tagit bort vänsterskärmen nu o[…]

Service Subaru XV

Subarun har funkat som förut sedan jag var p&[…]

Hade varit koppling så hade det släppt […]