volvoamatören skrev:Ok. Inte OTA till 90-serien, alltså. Trist.Var hittade du info om detta?, jag läste infon från Volvo men kunde inte se att 90 serien var exkluderad.
Moderator: Moderatorer
volvoamatören skrev:Ok. Inte OTA till 90-serien, alltså. Trist.Var hittade du info om detta?, jag läste infon från Volvo men kunde inte se att 90 serien var exkluderad.
jcartel skrev:Finns det nån möjlighet att få in uppdateringen tidigare än nästa service tror ni, eller är det bara att snällt vänta?Du kan med all säkerhet få det installerat utanför servicecykeln mot en avgift om ens det. Så många buggar som det nu verkar finnas i V/S90 så tror jag du kan hitta något de kan få fixa med hjälp av uppdatering av mjukvaran
Min är inte planerad att servas förrän januari 2018... Palla
filippb skrev:Inga buggar upptäckta i min bil så här långt :)jcartel skrev:Finns det nån möjlighet att få in uppdateringen tidigare än nästa service tror ni, eller är det bara att snällt vänta?Du kan med all säkerhet få det installerat utanför servicecykeln mot en avgift om ens det. Så många buggar som det nu verkar finnas i V/S90 så tror jag du kan hitta något de kan få fixa med hjälp av uppdatering av mjukvaran
Min är inte planerad att servas förrän januari 2018... Palla
Robbi skrev:Vad är OTA?Over-The-Air dvs trådlöst
Skickat från min iPad med Tapatalk
TurboJonte skrev:Volvo har nu släppt mer information om uppdateringarna i Sensus och VOC.Samma info på Allt om BILAR
https://www.media.volvocars.com/global/ ... e-new-xc60
Hej, Inom 2 veckor så har 3 av 4 centrall&ar[…]