Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av na96gen
Saknar att man inte kan lägga till Four-C, klimat paket borde väl gå utan att få värme i ratten och tappa R-Design ratten, finns ingen Apple Car-play att välja..
Underar vidare om man ska snåla och ta 20" eller gå all in på 21"..
Användarvisningsbild
av Perra83
602150kr för en V90 T5 R-Design 20"hjul mm. Trodde att det skulle bli dyrare. Inte ens värme i vindrutan. Inga större skillnader i utruatningen mot va ja har i V60n. Skiljer inte mycket i pris heller.
691150kr om jag väljer T6 AWD.
655150kr om jag väljer D5 AWD.
T6 el Hybrid el ren EL nästa gång ja byter.
Längsta sträckkörningen i år har varit ca 20 mil. En Elbil borde klara det.
Användarvisningsbild
av grillchips
Lite besviken på att gloss black inte finns som tillval, jag är sedan länge less på silk silver.
Hade också velat ha den ljusa valnöten på inredningen, den var frugan helsåld på så det här blir nog lurigt...

Ser fram emot när Maple Brown-lacken läggs till i höst, den lär sitta fint på denna!
Plus i kanten att paddlarna är tillbaka, verkar exklusivt för r-design om jag hajat rätt.

Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av na96gen
extragloves skrev:Ngn som har mer info om varför car-play inte är valbart?
Det är fel i konfiguratorn. Den går att välja hos handlaren.
Användarvisningsbild
av Rillee
Nu skulle även jag kunna tänka mig en kombi fastän jag inte har något behov av en.
Användarvisningsbild
av grillchips
Vackert! En sån ska jag ha!
av argasnickaren
Och jag har ju beställt en lika dan :-K
Jag måste bara få fråga var har du fotograferat bilen och är det något du saknar eller tyckte var extra bra???
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]