Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

mgmannen skrev:
MathiasSV70 skrev:Har beställt följande:

V90 D4 AWD Business advanced

Teknikpaket
Klimatpaket
Läder komfort AmChar/RA20
VOC
Tonade rutor
Solgardiner bak

Leverans december/januari

Pris 384.000
Rätt så bra pris på den, då jag har en offert på en V90 D3 AWD Business advanced med:

Teknikpaket
Klimatpaket
Park Assist Pilot
VOC
Förarstol och p-stol elmanövrerad

Pris 389.000
Jag är rätt nöjd med prutningen :lol: Utgick från företagets ramavtal och fick sedan ner priset några procent till.
mstrandbo skrev:Så en S90 i Oslo i dag, første gang jeg ser en i virkeligheten. Så skikkelig lekker ut.

https://goo.gl/photos/oBZXRidj51pQPmQU6

https://goo.gl/photos/La2nLz51oRkLFw2Y8

Midlertidige linker
:-)-) Längtar till den dag jag lägger en beställning på en svart S90!
argasnickaren skrev::-K Då har jag ändrat min beställning av en v90 t5 business advanced med teknikpaket till en t5 r-design bursting blue oxå med teknikpaketet :-K
Kul! Går också och funderar på att göra detsamma.

Vad fick du för leveransdatum för r-design?
Helt rätt argasnickaren! Snudd på identisk de V90 jag bygger i appen hela tiden. Men jag hoppas de släpper Maple Brown till R-design, kan nog bli riktigt fräsch!
Har även lagt till tonade rutor, el uppvärmd framruta, inga emblem och bärkassehållare, tyvärr försvann värme i ratten som jag har på min nuvarande bil och som är riktigt gott, det gick inte att kombinera med r-design ratten,
argasnickaren: Får man fråga vad beställningen landade på? Vi lär inte skaffa V90 riktigt ännu men om ett år hoppas jag innerligt att en beställning är gjord.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 48
Elpriset

Jag gjorde en liknande uträkning enligt lenna[…]

Beställa ny V90 T6 recharge

Du verkar prioritera komfort och en behaglig k&oum[…]

Är det någon som fått återk[…]