Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KrilleW
Grattis :D

Intro, är det något paket för så står det inte i min offert :/
Användarvisningsbild
av sura56
KrilleW skrev:Grattis :D

Det är en färdigspecad serie.
av Gorban
sura56 skrev:

Berätta mer. Vad blev priset? Det är precis den specen och färgen jag vill ha. Det enda jag saknar är drag men det kanske man jan lägga till.

Noterar att luftfjädringen saknas i konfiguratorn. Likaså den bruna metallic som visades i Genéve. Den finns faktiskt i den tyska konfiguratorn.
av tunnis
Intro var ju rejält fullsmetad, är väll nästan bara ventilerade säten som saknas?
av KrilleW
Gorban skrev:
sura56 skrev:

Berätta mer. Vad blev priset? Det är precis den specen och färgen jag vill ha. Det enda jag saknar är drag men det kanske man jan lägga till.

Noterar att luftfjädringen saknas i konfiguratorn. Likaså den bruna metallic som visades i Genéve. Den finns faktiskt i den tyska konfiguratorn.

Dessvärre så verkar det som intromodellen bara säljs till Volvoanställda, och till kraftigt rabatterat pris.
Jag har ett 100% säkert svar imorgon.
av Gorban
KrilleW skrev:Dessvärre så verkar det som intromodellen bara säljs till Volvoanställda, och till kraftigt rabatterat pris.
Jag har ett 100% säkert svar imorgon.
Om den säljs kraftigt rabatterad till anställda så är det en förmån som ska förmånsbeskattas.
av KrilleW
micketrono skrev:Vad kan man räkna med för rabatt som vanlig dödlig om man beställer nu?
Jag fick 10% på bil och utrustning bortsett från paketen som inte ges rabatt på. Så man bör kunna få någon procent mer.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Köpråd XC60 T8 -18/19

När ska kamrem bytas, har läst att det s[…]

Fixat en vårtvätt och bytt till textilm[…]

Ja så skall det se ut som jag minns. Skadar[…]

OM RYSSEN KOMMER