Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
SMILING FACE WHIT SHINE TEETH GOOBLING ON FEET!!
Användarvisningsbild
av Perra83
Jonathan81 skrev:Önskar man kunde valt CCns svarta lister runt fönstren på R-design...
Ja det är lätt snyggast!! Har tyvärr inte gått att göra det hittils på en R-Design.
av macattac
Bild

hämtade ut denna i förra veckan. allt fungerar så här långt. har kört VOC-värmare minst 1 gång per dag.
av dozking
Perra83 skrev:
Jonathan81 skrev:Önskar man kunde valt CCns svarta lister runt fönstren på R-design...
Ja det är lätt snyggast!! Har tyvärr inte gått att göra det hittils på en R-Design.
Jag funderar på att foliera grill, taklister och fönsterlister blanksvarta samtidigt som jag lämnar den på fönstertoning. Bilen är i Savile grey metallic. Hämtas nästa vecka.

//Fredde
Användarvisningsbild
av titanium
dozking skrev: Jag funderar på att foliera grill, taklister och fönsterlister blanksvarta samtidigt som jag lämnar den på fönstertoning. Bilen är i Savile grey metallic. Hämtas nästa vecka.
//Fredde
Ta gärna lite bilder!
Nyfiken på hur R ser ut i Savile. Och sedan hur den ser ut med svarta lister.
Konstigt att det inte finns som tillval från fabrik.
av dozking
titanium skrev:
dozking skrev: Jag funderar på att foliera grill, taklister och fönsterlister blanksvarta samtidigt som jag lämnar den på fönstertoning. Bilen är i Savile grey metallic. Hämtas nästa vecka.
//Fredde
Ta gärna lite bilder!
Nyfiken på hur R ser ut i Savile. Och sedan hur den ser ut med svarta lister.
Konstigt att det inte finns som tillval från fabrik.
Absolut skall jag lägga upp bilder, bilen får jag från handlaren nästa vecka hoppas jag. Sen blir det toning och foliering någon vecka senare.

MVH
Fredde
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Landvetter hälsar med denna. Huven är ju värd 2x5-cyl i V :)

Bild

Bild
av guldbajare
BildBild

Som utlovat kommer här 2st bilder å en passion röd v90 R-design med 21" hjul.

Nu ska styling kitet monteras.

Skickat från min SM-G928F via Tapatalk
av Linqid
Jättesnygg bil, men jag förstår inte varför man inte kan beställa R-Design med svarta lister, rails & backspeglar. Smak är ju personligt, men jag tycker det hade blivit ännu snyggare!
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 39

Att köra långt och snabbt är abso[…]

Avskavda kablar ?

Hittade dessa avskavda kablar idag i motorrummet p[…]

Hej! Tänkte lägga ut en intressekoll p&a[…]

B30a i en 740?