Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JohanGBG
macattac skrev:Trots att jag inte fått leverans ångrar jag redan nu bittert att jag inte ändrade färg från vit.....

Men väldigt udda står 3 veckor kvar till leverans (stått sen i måndags) men fortfarande bara orderlagd....även om jag får det till 4 veckor då leverans ska ske vecka 9 och det är vecka 5 nu.....

Liknande för mig, Det står 2 veckor till leverans och fortfarande orderlagd, men att den ska ske vecka 8, vilket torde vara 3 veckor...
Användarvisningsbild
av thread
macattac skrev:Trots att jag inte fått leverans ångrar jag redan nu bittert att jag inte ändrade färg från vit.....

Men väldigt udda står 3 veckor kvar till leverans (stått sen i måndags) men fortfarande bara orderlagd....även om jag får det till 4 veckor då leverans ska ske vecka 9 och det är vecka 5 nu.....
Jag skulle inte lita allt för mycket på den information som står på 'Din Volvo'. Leveransdatum som står är dessutom när bilen levereras från Volvo till handlaren verkar det som. Efter att det står levererad tar det beroende på extrautrustning ett par veckor till. Visst är det frustrerande :) Det bästa om man vill veta exakt leveransdatum verkar vara att kontakta sin säljare direkt.
av Hagge310
Pärlan! [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Bilagor
2017-02-16 17.35.18.jpg
2017-02-16 17.35.18.jpg (64.44 KiB) Visad 835 gånger
av kakan20
Hagge310 skrev:Pärlan! [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Jäkligt grann! :D
av KrilleW
Helt rätt värgval! snyggt!