Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Milebe skrev: Ja, jag väntade på att beställa min V90 för att kunna ändra på ordern till just denna färgen.
Själv tycker jag att den är snyggast, svart är för känsligt och denna är den mörkaste färgen (förutom svart då) där krom detaljerna syns.
Det förstår jag, det hade jag också gjort. Tycker Bursting Blue är vrålsnygg också men den finns ju bara till r-design...
Maple Brown kommer bli pangsnyggt!
Så nu fattas bara T5 TE AWD, sen är V90 komplett för min del. :lol:
av Trocklepna
Djungelbrand skrev:Här kommer lite bilder på min skönhet som jag hämtade ut i fredags :)
Sjukt snygg! Har du någon ljusare tröskeldekor på bilen, eller är det gläns?
av Djungelbrand
Trocklepna skrev:
Djungelbrand skrev:Här kommer lite bilder på min skönhet som jag hämtade ut i fredags :)
Sjukt snygg! Har du någon ljusare tröskeldekor på bilen, eller är det gläns?
Tack :) Det är krominlägg. Ville först få dessa i bilens färg då jag inte är så förtjust i krom men det blev ett jävla krångel. Nu ångrar jag dock ingenting, tycker det blev riktigt grymt med kromet längst ner. Lite sugen på att kanske foliera dessa blanksvarta i framtiden...
av phantomblot
Gorban skrev:Den här S90:n är bara så snygg:
Hmm, er det der en R-Design + stylekit. Skjørt (sidkjol?) og leppe på frontspoiler ser det ut som.

Arggh, jeg har jo bestilt med R-design, 21" felger og spoiler, men ikke stylekit.

Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
Det stämmer.
Jag trodde inte man kunde få stylekitet till r-designen, provade att bygga både V90 och S90 nu, r-design, visst kunde man lägga till stylekit! :shock:
av phantomblot
Hmm, det går ikke på volvocars.no.

Hva som går og ikke går, forandrer seg jo hele tiden. R-design + stylekit + Maple Brown metallic + 10-eket Open Turbine Tinted Silver vil jeg ha nå :-)
av filippb
philipsguy skrev:Lämnar nu 70 II-serien efter 9 år och 4 bilar

Bild
Bild
Bild
Grattis till en superfin bil!
av Malmoo
philipsguy skrev:Lämnar nu 70 II-serien efter 9 år och 4 bilar

Vilken härlig inredning. Jag har valt svart ventilerad inredning då jag är lite rädd för att den ljusa kommer se trött ut efter ett tag. Kanske inbillar mig, men har sett många gamla s80 med ljusa säten som varit "förstörda" efter väldigt få mil och år.

Men, men, men, men, den ljusa är så jädrans snygg. Och galet svårt att hitta bilder på nätet på den ljusa ventilerade inredningen som inte är reklambilder.

Skulle uppskatta om ni hade orkat ta några extra foton på er bil och lägga upp inredningsbilderna. Tråkigt nog så har jag inte sett en handlare som har bilar med ljust ventilerat skinn här nere i skåne. Tips mottages.

Grattis till bilen!
av phantomblot
Jeg skulle gjerne hatt lyse ventilerte seter, men jeg bruker ofte jeans og har fått litt misfarging på de lyse feltene på MY12V70 R-design setene. Tror det ville sett helt grusomt ut på helt lyse nappa seter.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 33

Läste följande pressmeddelande för […]

Tyvärr så är det samma fel p&arin[…]

Det givarfästet passar ej till den länka[…]

D4 VEA dricker olja

Nu är vi snart på rull! Startade upp mo[…]