Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

http://teknikensvarld.se/volvo-lanserar ... lt-338702/

Vet nI vad det är för ny typ av leasing för privatpersoner Volvo ska börja med imorgon. Köpa/leasa direkt från Volvocars i deras showroom även online sen. Det som lockar mig är att kunna använda deras bilpool av andra bilar inne i stan tex. Är det ngn som läst mera??

Skickat från min iPad med Tapatalk
Jo jag antar att det är ngt liknande koncept. Är ledig idag så kanske åker in till volvo showroom i stockholm och ser vad det är för ngt. Jag gillar lite nya idéer. Lynk &co affärside gillar jag skarpt. Slippa alla dessa dryga och okunniga säljare.

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Va inne idag i volvo showroom och kikade på nya leasing concept care by volvo. Mycket bra upplägg. Allt ingår och man får även tillgång till bilpool och lånebil vid service etc. När man bygger bilen på volvos hemsida så dyker leasing priset upp direkt istället för kontant pris. Typ som detta ex....

<br /><br />Bild<br />Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Snålt va ordet!

Behöver du färganpassad diffuser för 6 lök till en Inscription?

Listpris på min var 526k och fick den för 451 :)
Tips är att också räkna rabatten mot byggsidans prislista och inte ÅF deklarerade priser, vissa säljare ger generösa rabatter men saltar samtidigt offerten.

@avenda - du betalar t.ex fullpris för VoC (listpris 4900 kr) samt ett överpris för park assist (listpris 6000 kr) trots rabatten.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 56

Det har inte sålts så många &aum[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Jag kan i princip garantera dig att det inte ä[…]

Men om man nu ej har automatisk avbländande. […]

Som exempel så, AC i sommarstugan, en vanlig[…]