Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1215194
Rcohle skrev:
GustavB skrev:Igår byggdes min. Hoppas på lev i slutet av nästa vecka!
Kul! Min står fortfarande som orderlagd men hoppas att V.51 fortfarande gäller.
Samma härBild

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
#1215214
Era borde också vara byggda vilken sekund som helst kan jag tycka. Eftersom vi hade samma leveransvecka.
#1215228
GustavB skrev:Era borde också vara byggda vilken sekund som helst kan jag tycka. Eftersom vi hade samma leveransvecka.
Man kan hoppas det. Samtidigt verkar uppdateringen av minvolvo en smula "nyckfull" baserat på tidigare kommentarer i denna tråd.
#1215248
Hade också ursprunglig leveransvecka 51 och sista ändringdag den 2:e Nov på min CC.
Bilen byggdes den 25:e Nov och ÅF skall få den den 4:e Dec (v49) och prel. lev till mig den 8:e Dec (v49)

"Min Volvo" är uppdaterad med att bilen är byggd och leveransvecka står nu till vecka 50.
#1215858
fkullberg skrev:
Rcohle skrev:Fick precis en update på minvolvo att min är byggd i Torslanda.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vad blev det och när bestälde du? :D
D4 momentum. Business advanced, drag, klimatpaket plus lite annat. Beställde början av september tror jag.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1217828
Rcohle skrev:
fkullberg skrev:
Rcohle skrev:Fick precis en update på minvolvo att min är byggd i Torslanda.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vad blev det och när bestälde du? :D
D4 momentum. Business advanced, drag, klimatpaket plus lite annat. Beställde början av september tror jag.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hur avgörs leveranstiden från början?
Är inte bitter ( :D ) men beställde en V90 D3 Business Advanced med liknande tillbehör runt 20 augusti och den låses för ändringar 14/12 och byggs för leverans preliminärt v. 6. Inga excesser i färgval eller så (svart).

Hoppas du är nöjd med bilen!
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 54

De ville byta båda VVT även om bara en […]

Ok. Finns det alltså balansaxlar bara p&arin[…]

Lossa bromsskivor bak XC90

Tack för alla svar. Ska ge mig på det i[…]

V90 miltal

Hejsan tack för svaren kan tyvärr inte g[…]