Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Enfinneigen
Jag fick min R design den 10 januari här i Helsingfors med klimapaketet och jag fick värme i R-ratten även om de sade att det skulle vara "normal ratt" när jag bestälde bilen i juli.
av phantomblot
Enfinneigen skrev:Jag fick min R design den 10 januari här i Helsingfors med klimapaketet och jag fick värme i R-ratten även om de sade att det skulle vara "normal ratt" när jag bestälde bilen i juli.
Luftfjæring?
av Tuppen30
Enfinneigen skrev:Jag fick min R design den 10 januari här i Helsingfors med klimapaketet och jag fick värme i R-ratten även om de sade att det skulle vara "normal ratt" när jag bestälde bilen i juli.
Oj vad bra. Jag hämtar bilen nästa vecka och jag har den "normala" ratten eftersom jag ville ha rattvärme.
Får man hoppas att det blir R-ratten nudå.
av Goldenbroker
Tuppen30 skrev:
Oj vad bra. Jag hämtar bilen nästa vecka och jag har den "normala" ratten eftersom jag ville ha rattvärme.
Jag har värme i ratten och fick min V90 R-design 2016-12-30
Var troligen först i Sverige, så
det va nog bara en miss i byggminvolvo.

Jag tror liksom inte dom skulle slänga in en std. Ratt i en R-design.

Eller har jag missat något? Har någon fått detta?

Skickat från min android
av Tuppen30
Goldenbroker skrev:
Tuppen30 skrev:
Jag har värme i ratten och fick min V90 R-design 2016-12-30
Var troligen först i Sverige, så
det va nog bara en miss i byggminvolvo.

Jag tror liksom inte dom skulle slänga in en std. Ratt i en R-design.

Eller har jag missat något? Har någon fått detta?

Skickat från min android[/

På min beställning så står det att r-ratt utgår vid val av värme. Men jag hoppas verkligen att jag får r-ratten ändå. Min säljare har hävdat hela tiden att det inte går att kombinera. Men hoppas att han har fel. Vet jag på torsdag 2/2 om det gick.
av argasnickaren
Jag fick min r design den 5/1 med både r design ratt och värme i den och det är riktigt skönt, har lite problem med vita fingrar som sällan är riktigt varma så detta var pricken över i :D
Användarvisningsbild
av grillchips
Tjusigt! Är den röda lite mörkare än den vanliga Volvo-röda eller är det bara ljuset som luras? Den såg rätt läcker ut i en lite tyngre röd som den första bilden.
Men jag kan fan inte sätta fingret på vad, men det är något med r-designfronten som känns off generellt.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 39
Byta olja i 8-vxl automatlåda

Fegar och kör på Volvos själv men […]

Oj, aj.. Att mina mätare visar olika vet jag […]

Carplay trådlöst?

Jag kan ju tillägga att jag testade i en XC60[…]