- tor 13 okt 2016, 13:21
Bladfjærer er jo mye letter å senke enn spiralfjærer. Det er jo bare å legge inn en fjør eller blokk.
Moderator: Moderatorer
Djungelbrand skrev:Borde inte vara några problem att sänka 15 mm fram men hur fan gör man bak? Känns ju inte så smidigt att byta bladfjädar. Hoppas det kommer R-design sänkkitDet är dessutom en enda bladfjäder i komposit för hela bakaxeln.
phantomblot skrev:Bladfjærer er jo mye letter å senke enn spiralfjærer. Det er jo bare å legge inn en fjør eller blokk.Ok då åker jag och köper lite fjör och blokk på hemvägen
Djungelbrand skrev:En liten fråga...Ja. Volvo vill väl inte överdriva. Men faktum är att det finns tre saker utländska journalister alltid hugger på. Flaggan, Tors hammare och den inpräglade texten "Since 1959" på spännet till säkerhetsbältet. Marknadsavdelningen gör ett bra jobb.
Blev lite konfunderad när jag såg att det bara sitter en liten sverigeflagga på passagerarsätet och ej på förarsätet, skall det vara så??
garinge skrev:Det var ingen som efterfrågade din åsikt och om det nu hade varit så kan man uttrycka sig bättre. Känns mest som en avundsjuk kommentar av någon som kör runt i gammal bil själv. Eller hur har du beställt din nya bil?AKarlsson skrev:Absolut ingenting fel på min uppfostran, men jag har väldigt mycket rätt till en EGEN åsikt.garinge skrev:Fin bil, men uäck.. hemsk färg på sätena .. jag mår illa av ljusa inredningar/stolar...Din uppfostran verkar bristfällig
Djungelbrand skrev:Här kommer lite bilder på min skönhet som jag hämtade ut i fredags :)Utrolig fin bil. Men blir det ikke like dyrt å kjøpe momentum med style pakke, momentum pakke, og skinn seter, som å kjøpe inscription eller R-design?
megaoctane skrev:Nei kan ikke sammenligne de 3 da det er tre ulike utseende.Djungelbrand skrev:Här kommer lite bilder på min skönhet som jag hämtade ut i fredags :)Utrolig fin bil. Men blir det ikke like dyrt å kjøpe momentum med style pakke, momentum pakke, og skinn seter, som å kjøpe inscription eller R-design?
Yes det ingick på vparts! Dock ej lå[…]