Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
BildBild
Användarvisningsbild
av joel80
Hm.. Det ser ut att vara väldigt kort utrymme mellan bakluckan och övre delen av baksätet.. extremt kort.

Faan...
av Sharkbait
simonhalmstad skrev:Bild
:-)-) för bilderna.

Volvo har verkligen slaktat bagageutrymmet för en Audi A6 kopia på bakdelen med V90.

Ett klipp som visar det också.
av Tjocken
volvokhaled skrev:Tog tyvärr ingen bild på bilen, men tog denna som kan vara av intresse...tidsplan för lanseringen av olika motorer:

Bild
Roligt att se en bild på det hela. När jag va på ett event dom hade på sin roadshow så sa dom att D3 AWD skulle gå att börja specas och beställas någonstans runt vecka 15-20 (närmare 20 än 15). Men att produktionsstart för den motorn va runt vecka 35, alltså ca 10 veckor efter det att den börjat byggas överhuvudtaget.
Jag frågade mest om D3 AWD, han pratade om några fler motorer oxå men la dom inte direkt på minnet då D3 AWD känns som rätt motor för mig! :D
Användarvisningsbild
av grillchips
Men ge oss T5 AWD vafan!!!
av tunnis
V90CC börjar man tillverka v46 har jag hört :lol:
Användarvisningsbild
av grillchips
börne: Utvändigt brukar jag speca min V90 sådär också, samma färg, samma fälgar, stylekittet. Fy satan så läcker.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 34
Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]

Nån som vet vilka pinnar som gör vad p&[…]

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]

Tysta sommardäck V90