Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av andreas 80
least skrev:
andreas 80 skrev:Uppgraderade min idag, 900:- kostade det.
2 mjukvarupaket som nämnts tidigare.

Elka lvl2 + CMS ger run off road, BLIS steer assist, oncoming lane mitigation & oncoming mitigation by braking.
Var i landet gällde detta pris samt vilken kedja?
Detta var i Göteborg på Volvobil.
Min bil är en -16 så den har inget av funktionerna sedan tidigare. Bara vanlig BLIS + LaneKeepAid.

Volvo måste börja kommunicera saker som dessa på ett annat sätt, hade jag inte läst den här tråden hade jag troligtvis aldrig vetat om det, samma sak när förra uppgraderingen till PA 2.0 helt plötsligt fanns på tillbehörswebben.
av Lövet
Fjonsson skrev: ons 26 dec 2018, 18:37
least skrev: tor 20 dec 2018, 13:02 Volvobil räknas inte. Det är en anläggning kopplad till krav på anställning?
Varför räknas inte volvo bil?
Är ju inte tillgängligt för allmänheten
Användarvisningsbild
av fjohan82
Lövet skrev: ons 26 dec 2018, 19:48
Fjonsson skrev: ons 26 dec 2018, 18:37
least skrev: tor 20 dec 2018, 13:02 Volvobil räknas inte. Det är en anläggning kopplad till krav på anställning?
Varför räknas inte volvo bil?
Är ju inte tillgängligt för allmänheten
... men allmänheten kan via bygg-sidan skicka en bil dit för prisförslag. Returen blir en fråga om var man är anställd.
Märkligt att ha detta öppet offentligt om man inte kan beställa en bil därifrån.
av AndS
Enkelt, behöver inte ha något personregister utan en helt vanlig öppen internet sajt. Troligtvis billigt och enkelt när personal börjar och slutar.
av V70_2005
Jag tror vem som helst kan utnyttja volvobils verkstäder. Tror det är en ”vanlig” återförsäljare men som råkar ha alla tjänstebilar för volvocars och AB Volvo.

Oncoming mitigation by braking mjukvara kostade 745:- för en xc90 2018 på bilnilsson i alingsås. Dom hade ett mycket högre pris i diskussionen om man behövde uppgradera någon hårdvara men det behövdes inte i mitt fall.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 37
Framvagnsbalk Volvo 240

Att notcha ur balken lite för att ge mer […]

Konstigt elfel

Kolla om det finns några aktiva eller lagrad[…]

AC fungerar bara på en sida