Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Daniel23
Grymma!

Båda färgerna är riktigt snygga!
av Goldenbroker
Tjocken skrev:Goldenbroker, har du fått bilen levererad utan att dom borrat i främre kofångaren för reg-skylt, eller är det bara jag som har dålig syn? Grymt mycket snyggare är ju bilen iaf utan reg-skylt fram!
Stämmer!
Lyckades notera att V90 (iaf. R-design)
Inte har några hål i fronten från fabrik, så jag bad verkstan om att inte monterat skylten fram..

Har beställt en betydligt mindre klister skylt som ligger hemma och väntar ;)

Skickat från min android
av bankb
Riktigt snygga båda bilarna!! Hoppas min CC är lika snygg fast på ett annat sätt :) Valde mellan den och R-design. Men då jag kört 3 V70 på raken med R design och sneglat på XC70 ett tag så blev det till att prova en CC den här gången :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av KrilleW
Goldenbroker skrev:
Tjocken skrev:Goldenbroker, har du fått bilen levererad utan att dom borrat i främre kofångaren för reg-skylt, eller är det bara jag som har dålig syn? Grymt mycket snyggare är ju bilen iaf utan reg-skylt fram!
Stämmer!
Lyckades notera att V90 (iaf. R-design)
Inte har några hål i fronten från fabrik, så jag bad verkstan om att inte monterat skylten fram..

Har beställt en betydligt mindre klister skylt som ligger hemma och väntar ;)

Skickat från min android
Om du tänkt sätta dit en klisterskylt i mindre format, som dessutom inte är godkänd som registreringsskylt så kan du väl lika gärna strunta i det helt? Mycket snyggare så, och ändå samma böter i vilket fall ;)

Galet snygg bil i vilket fall som helst. Utan tvekan den snyggaste R-design jag sett. Brukar ha lite svårt för den där fronten i vanliga fall, men du har fått till helt rätt! :-)-)
av dozking
Enfinneigen skrev:BildBild

Här är de första bilderna av min nya R Design som jag fick idag. Hoppas bilderna syns ... jag laddade Tapatalk och sen här är första gången jag skickar bilder.

Jag har kört bara 40 km och därför är det inte dags för att dela erfarenheter ...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Riktigt snygg!!!

Vad har du för fälgar? Jag har ej beställt v-däck än. Får min v12.

MVH
Fredde
av Enfinneigen
Riktigt snygg!!!

Vad har du för fälgar? Jag har ej beställt v-däck än. Får min v12.

MVH
Fredde

Hej

Fälgar är MAK Stockholm Titan. För v-däck valde ja 18" och s-däck är 20" originala Volvo fälgar.. Stockholm Titan passar väldigt bra åtminstone med Osmium färgen.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Jösses vad det gör skillnad med lite styling när man väljer vit V90. Var tvungen att bygga ihop en Kinetic och tillochmed den räddas ju upp av stylekit och inscription frontlist.
Synd bara att Volvo har börjat våga ta fånigt betalt för plastbitarna.

Grattis till era maffia-herrgårdsvagnar! :) ni kommer lura en o annan pizzabagare att chefen kommer i nya Mercan :wink:
av Tuppen30
[quote="Goldenbroker"]Bild[img]https://uploads.tapata

Äntligen levererad!! :D

Riktigt snyggt Enfinneigen !

Skickat från min android[/

Satan vad snygg den är. Blev så bra med stylekitet. Tror att den skulle göra sig bra med svarta speglar också.
Användarvisningsbild
av Derank
Goldenbroker skrev:
grillchips skrev:Ruggigt snyggt med stylekittet!
Tack! Eller hur, blev riktigt bra! :D
Det kittet borde vara standard, ser ju ljusår bättre ut. Nu blev tom jag lite sugen.........
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 39

Hmm menar den inte den översta spjällmot[…]

Lufttryck sommardäck

En däckverkstad som gjorde en hjulinstäl[…]

Belysning xc60 2021

Den lampan tänds endast vid dörröpp[…]