Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Vardelos
fkullberg skrev:
Robbi skrev:Jag beställde toning för att samtidigt få laminat. Mycket bra.Bild

Riktigt snyggt, är det med den mörka fabrikstonade? :D
När det är så mörkt så är det helt klart efterhandstonat.

Men det får han själv svara på.
av fkullberg
filippb skrev:Grävde fram några egna bilder på fabrikstonade rutor. Tycker personligen det räcker gott och väl. BildBild

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Håller med dig helt, helt lagom. Snygg V90 8)
Användarvisningsbild
av Robbi
fkullberg skrev:
Robbi skrev:Jag beställde toning för att samtidigt få laminat. Mycket bra.Bild

Riktigt snyggt, är det med den mörka fabrikstonade? Bild
Japp, beställde tonade rutor och laminat från fabrik. Har inte eftertonat och det är såpass mörkt att man måste skugga med handen och kika in på nära håll för att se något i bilen.
av BiTu
Fabrikstoning. Tycker det blir bra. Skulle först köra utan och efterhandstona, men killen som skulle fått jobbet varnade själv för att det finns risk för repor i filmen över tid!
Bilagor
IMG_20161004_120855 - kopia.jpg
IMG_20161004_120855 - kopia.jpg (93.77 KiB) Visad 692 gånger
Användarvisningsbild
av razorfish
Bild

Garagebild men ändå. Tyckte först att Volvo tonat rutorna för lite (kring 70%) efter att ha varit van vid efterhandstonade rutor (kring 85%) men har vant mig och tycker att Volvos nivå är bra för man ser fortfarande bra även när det är mörkt. Insynsskydd, värmedämpande samt hög coolhetsfaktor.
Användarvisningsbild
av Fisch
Jag tycker också att fabrikstoningen är lite för mörk ut ett praktiskt perspektiv, åtminstone i baksätet. Några procent extra ljusinsläpp hade varit bra. Men snyggt är det dock.
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Var och tittade på en Plus Dark My26, den ha[…]

Husbilar igen, eller ja förare och själv[…]

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]